Ifall jag skickar in mitt xbox till PSxcare undrar jag om man ska bara skicka konsollen eller ifall man ska skicka med sladdarna.
Undrar dessutom ifall det kostar 400kr
Ifall jag skickar in mitt xbox till PSxcare undrar jag om man ska bara skicka konsollen eller ifall man ska skicka med sladdarna.
Undrar dessutom ifall det kostar 400kr
Det du skickar in är ENDAST konsollen, det vill säga har du en hårddisk skickar du INTE med den, utan tar loss den...
Det kostar lika mycket som det står på sidan + frakt...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Och då plockar Begga fram en länk för enkelhetens skull ... http://www.psxcare.com/section.php?xSec=89
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Kan man åka och lämna in den istället för att skicka? Hur långt tid tar det?
tack![]()
du kan lämna in ja, det tar 10-15 minuter/box ungefär... oftast... ibland kan det ta lite längre tid, och är det kö så tar det ännu längre tid, men brukar inte vara så mycket kö såhär års...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks