Vad sägs om att skapa en liten gamingcommunity här på PSXCARE forumen? Vi kan dela med oss av gamertags och kanske mötas på XBOX Live.
Det kanske bäst att skicka gamertags som PM eller mejl och inte posta de direkt på forumen antar jag.
Vad sägs om att skapa en liten gamingcommunity här på PSXCARE forumen? Vi kan dela med oss av gamertags och kanske mötas på XBOX Live.
Det kanske bäst att skicka gamertags som PM eller mejl och inte posta de direkt på forumen antar jag.
Det bästa vore i så fall att skapa en grupp
*edit:*
Har nu skapat en grupp, och bjudit in några av dom som är aktiva här på forumet i 360 delen, samt några som jag tror skulle vilja vara med i denna gruppen
Döpte gruppen till: PSXCare Xbox 360 Gaming Community
Länk till gruppen: http://forum.psxcare.com/support/group.php?groupid=2
Last edited by Swizzy; 2009-08-02 at 02:10.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
anderzxb
Pendragon
lindgren
int21
allewii
comp00
hejhej20
Greim
Svantesson666
mrflim
Seldin
dessa... (plus några som accepterat)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
COGHwilliam
Ifall du vill ha nån att få highscores på GH3 COOP, Du har du kommit rätt xD
Jag ligger första plats på en låt i GH3 i hela sverige. Och jag är givetvis bra på alla andra låtar också! Och på custom songs!
kanske ska tillägga att det inte krävs invite för att joina...
Google is your friend!
jag känner mig hedrad som blir inbjuden till en sån grupp! =)
men jag tackar nej då jag typ aldrig spelar live. visst vore de jäkligt kul att spela o snacka lite skit men iom att jag aldrig är ute så får de va för min del.
men tack för inbjudan =)
jag är inte heller online speciellt mycket, jag spelar sällan online, men jag skriver gärna och utbyter tips med folk när jag är online, ibland får jag hem en månads guld gratis av vänner och andra, då använder jag det och lirar live med folk, annars gör jag inte det
du behöver inte vara aktiv på xbox live för att vara medlem, du behöver bara vara inne lite då och då, eller vara med i diskussionerna som kommer, angående olika online spel som kan tänkas snackas om i gruppen
Google is your friend!
Jag skulle bara vilja tillägga att jag kör inte så värst ofta online. Mina 1337 stats på Halo 3 och CoD är pga av min lilebror som delar samma konto
får inte jag vara med i denna "sekt"? *snyft*
Vet inte ifall det känns nödvändigt att bumpa denna.
(det är ju dock alltid kul att ha människor på live som förstör när man spelar)
- bump
- gametag: xBenedictionx
Bookmarks