Hej, jag har aldrig riktigt haft problem med mitt flashade 360, allting har funkat fläckfritt tills nu. Jag har haft mitt 360 i ganska nära ett år nu och har alltid kunnat bränna spel utan problem osv. Jag tog en paus sen ipred lagen trädde in och nu för någon dag sen ville jag börja ladda ner spel igen, så jag laddade ner Fight Night Round 4 och brännde det på en DL skiva som vanligt (inget nytt för mig).
Mitt problem är att jag när brännde spelet funkade det inte att spela det, testade på 2 olika datorer varav 1 av dem har jag brännt spel på och det funkade inte, när jag lägger in skivan så tar den spelet som en DVD skiva? Ja, som en film, kan detta ha med att jag bränner fel eller att jag har en ouppdaterad firmware? Om jag kommer ihåg rätt har jag 1.5 firmware, eller? Jag köpte boxen för ett år sen ungefär från PSXcare.
Layerbreaken är rätt och så, dubbelkollat. Och vad föredrar ni? CloneCD eller IMG Burn?
Snälla hjälp mig, ett svar är så väldigt uppskattat!
EDIT: Jag hittade kvittot där det stod att jag hade en BENQ läsare med 1.41 Kvitto är oskatt, kan jag komma med xboxet och få en uppdaterad firmware gratis?
Bookmarks