Mm.. och hur lägger man in denna uppdatering om ens box är bannad? Inte för att det är så noga, jag har ju redan ett Wii :-P . Men kul ändå.
Mm.. och hur lägger man in denna uppdatering om ens box är bannad? Inte för att det är så noga, jag har ju redan ett Wii :-P . Men kul ändå.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Homebrew = Egen skapade program, t.ex. Xbox Media Center, det är inte något Microsoft skapat till konsollen, det är inte heller ett spel som speltillverkare gjort med tillstånd av Microsoft... det är alltså program som enbart går att använda genom en modifikation på boxen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
ah tack
Så summan av kardemumman är att vänta för oss som har flashad box?
Blir man bara bannad av att spela live? eller så fort man loggar in på live? För ja spelar aldrig.
du väljer själv, personligen har jag redan uppdaterat, och jag har inga problem än sålänge med live =)
Google is your friend!
sämst att det inte finns en inbyggd browser i x360n.. det saknar jag ivf (även om man har stationär dator/netbook/iphone osv)
Är det ofarligt att uppdatera om man har ett chippat x360??
Ok.. Tack för ett snabbt svar.. Då tror jag att jag väntar med uppdateringen tills man vet mera..
Bookmarks