Tänkte köpa en billig gitarr och undrar om det är skillnad på GH III, Aerosmith, WT, Metallica och den kommande 5:ans gitarr mer än faceplaten.
Tänkte köpa en billig gitarr och undrar om det är skillnad på GH III, Aerosmith, WT, Metallica och den kommande 5:ans gitarr mer än faceplaten.
World Tour och senare gitarrer har slajdfunktionaliteten nere på halsen.
skillnaden mellan GH 3 och Aerosmith är enbart faceplaten
skillanden mellan GH 3 och WT och kommande är som Gulapa säger, slidefunktion på halsen men även att det finns en knapp för starpower (ganska stor) plus att whammybaren ser annorlunda ut, och är bättre hela gitarren ser lite annorlunda ut också vilket gör att dom är mycket bättre än föregångarna
skillanden mellan WT och Metallica är som GH 3 / Aerosmith, faceplaten...
den nya vet jag inte om dom har gjort något med... (Greatest/Smash hits)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Har förbrukat 3 st GHWT-gitarrer.
Tycker kvalitén på 3:an är bättre.
Det var ju synd Slide-funktionen, är det något man måste använda sig av i spelen, eller går det bra med en Aerosmith gitarr? Missar man isf mycket av upplevelsen? Kan ni kanske länka till vart man kan hitta billiga guror?
Man måste inte använda slide-funktionen, det funkar ändå.
Men trots att jag är lite sur på dom gitarrerna måste jag säga att det funkar bättre med slide´n än utan.
Ok, får se om jag köper en sån här billigt eller sparar pengarna till DJ Hero. Det verkar ju riktigt bra alltså
Bookmarks