Visar resultat 1 till 23 av 23

Diskussion: Wolfenstein

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25

    Wolfenstein

    ja, det finns ute och tråden handlar inte om det. det finns några av oss som väntar på release.

    http://xbox360.ign.com/objects/774/774378.html

    ni som testad det, vad tycker ni om det? antar det är en rad förbättringar sedan 1992 eller 2001, du väljer.

    trailers säger inte så mycket om det, men det ser väldigt intressant ut, så är det något att ha?










  2. #2
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Sett fram emot det här skitlänge nu!

    Sitter o kollar flera x per dag på abgx360.net för att se om den releasen som släppts är verifierad. Men tyvärr verkar det ta sin lilla tid för dom att verifiera denna

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Sett fram emot det här skitlänge nu!

    Sitter o kollar flera x per dag på abgx360.net för att se om den releasen som släppts är verifierad. Men tyvärr verkar det ta sin lilla tid för dom att verifiera denna
    det släpps imorgon i usa så det blir antagligen verifierat då.

    http://www.vgreleases.com/Xbox360/Re...te-168526.aspx

  4. #4
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Nice nice!

  5. #5
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    nu får dem ta o verifiera de snart! jag är spelsugen!!!

    har aldrig spelat wolfenstein, inte va jag kan komma ihåg iaf. men efter att ha hört folk prata om de o sett en del bilder så är jag lite sugen att spela. i väntan på att man ska få hem sin ipod och få digital tvn uppkopplad så måste man ha nåt att göra! =)

  6. #6
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Såg att det släpptes den 14e i Australien. Minns jag helt fel eller kör dom inte PAL i Australien? Borde ju komma en PAL-release snart isf *hoppas*

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Såg att det släpptes den 14e i Australien. Minns jag helt fel eller kör dom inte PAL i Australien? Borde ju komma en PAL-release snart isf *hoppas*
    En Region-Free release finns ute (som alltså funkar till PAL-konsoler också, trots det ursprungligen är en USA-NTSC rip). Dock går den inte att verifiera med abgx360 än. Folk tippar att det kanske kan funka att verifiera imorron eller i övermorgon i diverse kommentarer till denna release, bara att vänta och se..

  8. #8
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Jo tack jag vet att regionsfri fungerar på PAL Syftade dock på att en PAL (Australiensk) borde släppas snart o därmed bli verifierad snabbare. Dock verkar dom ha ändrat release till den 19e där :/ Bara att vänta helt enkelt. Kommer väll i dagarna. Har mycket kvar av Red Faction:Guerrilla att klara av ändå så.. hehe

  9. #9
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Sådär då var det verifierat!

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Sådär då var det verifierat!
    sover du lite eller jobbar du natt? har lagt in det i listan med verifierade releaser nu.

  11. #11
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    sover du lite eller jobbar du natt? har lagt in det i listan med verifierade releaser nu.
    haha jag jobbar natt då och då. Extraknegar vid sidan om plugg så

  12. #12
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Lirat igenom campaignen nu och måste då allt ge tummen upp för detta spel. Riktigt underhållande med allt man kan göra. Dock tycker jag det var lite väl enkelt. Kan lätt räkna på iaf två händer över hur många gånger jag dog. Trots detta körde jag på hard (uber går inte o välja först man kört igenom det en gång) Men men överlag så ger jag detta spel en 7/10. Kunde varit bättre, men underhållande dom 8½h det gick att spela igenom det

    Dags att samla ihop lite mer archivements sen lägger jag nog detta spel på hyllan. För online-delen är verkligen fruktansvärt dålig tyvärr! :/

  13. #13
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Man spelade juh Wolfenstein mkt till PC för typ 12 år sedan =)
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Jo tack jag vet att regionsfri fungerar på PAL Syftade dock på att en PAL (Australiensk) borde släppas snart o därmed bli verifierad snabbare. Dock verkar dom ha ändrat release till den 19e där :/ Bara att vänta helt enkelt. Kommer väll i dagarna. Har mycket kvar av Red Faction:Guerrilla att klara av ändå så.. hehe
    Missförstod dig lite där. Trodde att du helt enkelt satt och hoppades på en PAL-release för att du skulle kunna tanka hem och lira spelet på din box och inte hade koll på att det fanns en RF release ute. Därav min upplysning om detta.

    Men det var alltså så ^^ du menade. :P Sorry för missförståndet..

    Gott att det går att verifiera liret nu hur som helst.

  15. #15
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av RickeXBM Visa Inlägg
    Missförstod dig lite där. Trodde att du helt enkelt satt och hoppades på en PAL-release för att du skulle kunna tanka hem och lira spelet på din box och inte hade koll på att det fanns en RF release ute. Därav min upplysning om detta.

    Men det var alltså så ^^ du menade. :P Sorry för missförståndet..

    Gott att det går att verifiera liret nu hur som helst.
    hehe inget o be om ursäkt för.. Internet är ju känt för att vara missförståndens samlingspunkt så! hehe

  16. #16
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    hehe inget o be om ursäkt för.. Internet är ju känt för att vara missförståndens samlingspunkt så! hehe
    Haha, så sant. Nu har vi löst det i alla fall.

    Edit: Fel smiley.

  17. #17
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Det här spelet var ganska mediokert. Inget man skulle betala fullpris för precis . Men om gillar att skuta dumma nazister med sci-fi vapen efter en lång dag så passar "ol' wolfie" perfekt

  18. #18
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Det här spelet var ganska mediokert. Inget man skulle betala fullpris för precis . Men om gillar att skuta dumma nazister med sci-fi vapen efter en lång dag så passar "ol' wolfie" perfekt
    haha, ja.. det är precis som de gamla spelen.. return to castle wolftenstein.. iaf i spelkänslan och dialogerna.. skrattade rätt högt när han tjatade om att ja ska möta caroline.. caroline waiting for you, go and meet caroline, you must see caroline, go and meet caroline.. hela jävla tiden.. allt med lite tysk brytning..

  19. #19
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    haha, ja.. det är precis som de gamla spelen.. return to castle wolftenstein.. iaf i spelkänslan och dialogerna.. skrattade rätt högt när han tjatade om att ja ska möta caroline.. caroline waiting for you, go and meet caroline, you must see caroline, go and meet caroline.. hela jävla tiden.. allt med lite tysk brytning..
    haha jag kan inte annat än att hålla med där. Fick krupp på dom när man skulle komma på hur man kom in genom den där "neondörren" i slottet..

    Help Caroline, we must find Caroline osv sjuttioelva gånger.. Men JAAAAAAAA ffs! hahaha!

  20. #20
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    SPOSista bossfighten (den i tre delar) gör mig galen! Har nån kommit dit än?
    Last edited by Ratchet; 2009-08-26 at 08:40.

  21. #21
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Sista bossfighten mot Hans Grosse gör mig galen! Har nån kommit dit än?
    du kan åtminstonde sätta ut spoilerwarning.

  22. #22
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Sista bossfighten mot Hans Grosse gör mig galen! Har nån kommit dit än?
    Jepp varvat spelet. Dog bara en gång mot honom


    SPOILER:
    Första omgången, håll dig nära väggarna, använd mire när han är nära och spreja på med particle cannon eller leichenfaust 44. Glöm inte att fylla på din veil när han kutar iväg. Gör samma procedur 3x så är han nere.

    Andra delen: Döda alla "kamikazeapor" lr vad det nu är med automatvapen. Kubba uppåt och skjut på bron han står på med panzerfaust så den går sönder, kubba vidare, klättra upp o döda mer "kamikazeapor", kubba vidare, skjut ner han från pelaren med panzerfaust, kubba vidare. Skjut ner han med något futtigt skott.

    Tredje delen: Skjut på han redan när du ser han på plattformen. Sen är det bara att gömma sig taktiskt längs väggarna och peppra med particle cannon eller leichenfaust 44 när han är nära.

    THE END!

  23. #23
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Det verkar ju smart! Jag tror att jag ska lämna spelet en stund och spela Batman: Arkham Asylum istället

Liknande diskussioner

  1. Wolfenstein "Bootar om efter backup på HD"
    By Vampire in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-10-01, 13:49
  2. Wolfenstein crack?
    By Flamboyance in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-05, 18:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •