Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Flasha om ditt AceKard2 kort

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Flasha om ditt AceKard2 kort

    Hej alla besvikna Acekard2 ägare.

    Vill ni komma runt problemet med 1.4 ?? Det finns en möjlighet och jag fick detta av AceKard.
    http://gbatemp.net/index.php?showtopic=174523

    Jag har kört uppdateringen ifrån en DS lite och då körde jag DSL filen. Kör den andra om ni har en DSi och kör 1.3 men planerar en uppdatering.
    Jag hade redan uppdaterat min till 1.4 och kunde bara köra den från en 1.3 eller en DS.

    Det kommer upp en annan logga där det står "Danny Phantom, Urban Jungle THQ". Får du inte upp någon så har du kört fel uppdatering, men läs tråden där så kommer ni att fatta.

    Nu fungerar allt igen och grabben är glad. Det konstiga är ju att PSXCARE inte berättar detta eller får ni inte. Dåligt av er i vilket fall tycker jag.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kollade du datumet på den informationen du länkar till?

    Det är inte första gången våra kunder/forumbesökare hittar och tipsar oss om information innan vi hittat den själva.

    Jag låg hemma och läste en intressant bok innan jag somnade när det du länkade till skrevs "Yesterday, 01:16 PM "

    Fungerar detta så kommer vi fixa så ni som bor i stockholm kan knalla in i butiken och lägga in uppdateringen med hjälp av en DS jag riggar upp vid kassan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    OK 01.16 PM var kanske mer mitt på dagen (beror på tidszon) och inte mitt i natten. Väldigt färsk information iaf.

    Räkna med att det kommer någon form av OFFICIELL fix snart, borde inte ta lång tid för acekard att få upp på sin hemsida.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Det är ju AceKard som har svarat i mejl till mig när jag frågade dem. Ni borde ha fått denna information innan mig.

Liknande diskussioner

  1. Flasha 1.51->1.6 nödvändigt?
    By nico-valimaki in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 47
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 22:23
  2. Flasha Lite-on
    By jimmpa83 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 15:58
  3. Flasha "hela" firmwaren till en Hitachi 0059?
    By wiibox360 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 11:57
  4. Flasha en box med reggat visa kort på?
    By Jarmedbillus in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 09:38
  5. FLasha nya hiatchi med psxcares sata pci kort =)
    By who_carres in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 00:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •