Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Franskt infofält på startmenyn

Registrerade
    Jun 2006
    Från
    Helsingborg
    Respekt
    19

Franskt infofält på startmenyn

Hej på er!

Har precis köpt en ps3a i Sverige som i övrigt fungerar som den ska. Dock är jag lite fundersam när det gäller en liten ruta upp i övre högra hörnet på startmenyn med rullande text. Denna text är på franska och jag förstår icke vad den har där att göra. Om den nu måste vara där och visa massa text vill jag kunna förstå vad där står.

För att vidare beskriva rutan så är den rektangelformad fast med mjuka kanter. Ca 10 cm lång och 3cm bred. På rutans vänstra sida syns handkontrollens olika knappsymboler på ps3an.

Någon som vet hur man ändrar textspråket? Vad är det för en jäkla ruta som jag har där uppe? Kan man fimpa denna ruta helt?

Tacksam för svar!

// MoFa

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Respekt
    23
    Minns inte exakt vad menyn heter där du ändrar. Men tror det är den näst längst till höger. Där ställer du om du vill ha den påslagen, och även vilket språk den ska visas med.

Hade samma problem, jag köpte min igår. Och min rullande text var på italienska eller spanska.
    //yabbah

Registrerade
    Jun 2006
    Från
    Helsingborg
    Respekt
    19
    Stort tack, ska in och leta!

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Härnösand
    Respekt
    23
    Lungt, säg till om du inte hittar så kollar jag hemma sen exakt vad menyn och valen heter.
    //yabbah

Liknande diskussioner

1. XBMC i Startmenyn
    By Asso in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-12-09, 12:17

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner