Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: psp spel..vart?

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    38
    Respekt
    15

    psp spel..vart?

    utbudet utav psp spel tycks ha minskat radikalt nu sen jag senast höll på med min psp vilket var för nått år sen,väldigt dött på DC++ tex och nu när torrent sidorna har backat ur så har ju sökandet inte blivit lättare precis.
    jag har läst igenom reglarna och jag såg inget om att man inte får fråga om sidor och ställen som man kan ladda ner saker ifrån,så jag frågar då,har ni nån bra sida där man kan ladda ner psp spel från?
    Last edited by mangemani; 2009-08-18 at 22:32.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Litar på dig angående att det är "regelrätt" att tipsa om torrentsajter här. Om det motförmodan inte skulle vara det så ber jag om ursäkt till Mod+ och hoppas slippa undan ban från forumet.

    TorrentLeech ( http://www.torrentleech.org ) har ett bra utbud av PSP spel fortfarande, tycker jag. Nya lir som släpps kommer oftast upp där med bra sk PRE-tid och äldre spel är det fortfarande rätt bra seed på. Du hittar det mesta i PSP-spelväg där alltså.

    TPB har självklart också en del PSP-lir uppe (med bra seed) men där får man kolla efter noga vad det är man tankar för där lägger mycket skit uppe på TPB som vi alla vet.

    Har du inget TorrentLeech account så behöver du invite för att kunna skapa ett. Tyvärr har jag själv inga invites kvar men du kan säkert byta till eller kanske till och med få en sådan här -> http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=27584 .

    Edit: Liten stavningsmiss.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    38
    Respekt
    15
    tack för tipsen,men det verkar vara dött med inbjudningar till torrentleech.
    TPB?är inte det borta nu efter rättegången osv?har inte vågat mej in där en dess,så jag vet ej.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2009
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Du kan använda mininova eller TPB, espal lägger upp PSP spel där i cso format.
    Deras releaser är alltid bra gjorda och med bra seed.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av mangemani Visa Inlägg
    tack för tipsen,men det verkar vara dött med inbjudningar till torrentleech.
    TPB?är inte det borta nu efter rättegången osv?har inte vågat mej in där en dess,så jag vet ej.
    Som du kanske förstod av Replay88's svar så är TPB fortfarande uppe och folk tankar hem/laddar upp via sajten fortfarande. Så du lär kunna fixa i alla fall en del av de PSP-spel du vill ha därifrån.

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2009
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Det är i princip omöjligt att komma in på TBP nu tyvär.
    Stockholms tingsrätt hotade Black Internet med vite på 500k om dom inte slutade levera kapacitet till TPB. TPB har förvisso andra leverantörer men Black Internet var den största vilket nu har lett till att TPB är överbelastat

    -Edit: Testa btjunkie.org, har inte kollat deras PSP utbud men dom har alltid bra seed.
    Last edited by Replay88; 2009-08-25 at 23:03.
    PSP 3004 ChickHEN/5.03 GEN-A - Green Camo - 16Gb

Liknande diskussioner

  1. bil action coop spel?
    By nico-valimaki in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 22:33
  2. PSP problem (vill ej starta)
    By ohha in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 17:41
  3. Ny köpt Psp vill inte installera 3.90 custom.
    By Downp in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 00:05
  4. Fat PSP 1.5 -> 3.xx
    By Pluttiplutt in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 22:13
  5. hur lägger man in spel på psp 3.10 oe-a?
    By mommo18 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 13:06

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •