Ville bara meddela att xbox-sky kör med öppen registreingen nu =)
Ville bara meddela att xbox-sky kör med öppen registreingen nu =)
Sådana grejer sänker säkerhets nivån någe fruktansvärt^^
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
hur då? ^^
tänk själv, öppen reg = vem som helst kan signa upp? tror du inte det finns risk för att någon som inte ska vara där slinker in då??
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
hehe...och vad gör det om någon som inte ska vara där slinker in? Dom har väl hållt på ända sedan xbox1 släpptes och haft ett x antal öppna reg sen dess? Är du en av dom som ännu är rädd för IPRED eller? =)
jag kan inte påstå att jag är rädd för ipred, men jag håller mig helt klart undan från dom större säkerhets riskerna som öppna ställen, och ställen med öppen reg
Google is your friend!
Undrar om personen som reggat sig där i namnet Pontén är den vi tror det är
Invitefrågor o annat kan man annars ta här: http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=27584
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Tack för tipset
Bara nyfiken har dom inte ratio på sidan? Har inte tankat något ännu men borde man inte se sin ratio nu redan? 1.0 typ?
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
Efter att ett konto har skapats så gäller ingen ratio på FYRA (4) dagar. Men det krävs av användaren att att vara aktiv dvs. att både ladda ner och ladda upp. De "blåa" torrents är så kallade freeleach och är ett bra sätt att få upp sin ratio, men tänk på att ladda hem minst nån megabyte för att annars får du en ogiltig ratio. Man laddar upp sina stats när du stoppar dina torrents.
Efter fyra dagar (alternativt laddat hem 10Gb) så gäller dessa ratio regler:
[0-50 GB downloaded: >.25 ratio ]
[50-100 GB downloaded: >.80 ratio ]
[100+ GB downloaded: >1.00 ratio ]
ps. kom ihåg att avvaktivera DHT också
Ok, sjysst att de släppt mer detaljer. Förut vägrade de säga vilken ratio de var ute efter.
Vad är DHT?
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
Google is your friend!
dht är något du ska stänga av om du kör på siter med ratiosystem. kör du uttorrent ska du ha en sådan här inställning, den fungerar lika bra på öppna siter också.
kryssa endast i ask tracker for scrape info, de andra gula ska inte vara aktiverade.
TL är en populär site, kräver dock invite.
Google is your friend!
Kör med på Torrentleech. Känns som den mest säkra torrent-sidan. Är det svårt att komma in på en torren-sida så vet man att den är bra! Har sidan öppen invite så är den 9av10gånger crap ;P
Google is your friend!
Om du kan få konto så kan vem som helst få konto, oavsett vilken avsikt man har...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Man kör ju TPB det klart. Med Ipredator
Sambon mummlade om en lirare som hade åkt dit som kört via vpn tjänster, kanske aftonbladet är ett hett tips o leta på då
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
det kan vara möljit du ska alltid tänka på vad det är för någon som håller i vpn tjänsten
Tyvärr vet jag inte hur du ska göra för att aktivera DHT i Vuze då jag inte kör med det själv men jag rekommenderar starkt att du byter Bittorrent-klient till utorrent (om det nu inte finns något som hindrar dig från att kunna köra utorrent). utorrent är enligt mig (och många andra) en bättre klient en Vuze på många sätt och vis och om inte annat så hittar du enkelt hur du avaktiverar DHT i utorrent.
Bookmarks