Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: Billiga Live Points sökes

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17

    Billiga Live Points sökes

    Någon som kan tipsa om någon sida som säljer billiga "live points"?
    Tänkte köpa några spel + addons så är på jakt efter billiga points. Köper man dom via MS så är dom ju tyvärr betydligt dyrare än från annat håll. Köpte senast från en engelsk nätbutik. Men minns tyvärr inte vad den heter :/

    Men men hysta gärna hit några billiga alternativ

    Tack på förhand!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Vi hade en tokig dansk tidigare på vår sida som sålde live + poäng tidigare, han åkte ut med öronen före.
    Han skickade skrapade koder o scannade kort per e-brev efter han mottagit betalning i förskott yill sitt PayPal konto.
    Dom enda som kan skicka koder direkt är Microsoft, alla andra köper kort o skriver av koden manuellt

    Inget att rekommendera mao
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Haha jo jag såg han!

    Men det är ju många seriösa siter som säljer live-koder på det viset. Man får dom skickade till sin mail alltså. Visst det är ju inte lika säkert som att köpa direkt från MS men det finns ställen som är betydligt billigare. Dock hittar jag inte den löjligt billiga som jag köpte live points från sist. Var för ett halvår sen typ o minnet börjar svika med åldern

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Du kan testa följande ställen:

    http://cheapxboxlivecodes.com/
    http://live-codes.co.uk/

    Jag har själv köpt koder från ebay.co.uk och det är väl samma grej som med de här sajterna.

    En brittisk pund = 12 SEK (ungefär)

  5. #5
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Tackar! Var från http://live-codes.co.uk/ jag handlat tidigare. Gött med billigare points

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Sweet, måste själv inhandla lite poäng ( 4200 ) men jjag gör det på en lokal spelaffä r isället.

    Pay pal i all ära att man kan få tillbaka sina pengar men Pay Nova verkar smidigare där pengarna inte skickas förräns mottagaren godkänt det han beställt
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    haha du verkar lite paranoid när det gäller pengar Pendragon

    Jag kan iaf intyga att http://live-codes.co.uk/ fungerar som det ska. Första gången tog det cirka 10min att få koderna på mailen. Igår när jag beställde tog det ca 2min

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    haha du verkar lite paranoid när det gäller pengar Pendragon

    Jag kan iaf intyga att http://live-codes.co.uk/ fungerar som det ska. Första gången tog det cirka 10min att få koderna på mailen. Igår när jag beställde tog det ca 2min
    Jag har jobbat mycket med pengar

    Skulle du anförtro din CVC + Visakortskod + Giltighetstid till mig?
    Finns en anledning varför jag abonnerar på tjänsten ( E-Kort ) hos Swedbank där jag genererar ett kortnummer o lägger giltighetstid o fyller på pengar likt ett kontantkort när jag handlar saker via nätet
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag har jobbat mycket med pengar

    Skulle du anförtro din CVC + Visakortskod + Giltighetstid till mig?
    Finns en anledning varför jag abonnerar på tjänsten ( E-Kort ) hos Swedbank där jag genererar ett kortnummer o lägger giltighetstid o fyller på pengar likt ett kontantkort när jag handlar saker via nätet
    haha! med tanke på att jag har ett "spenderarkonto" och ett sparkonto så hade jag allt kunnat dela med mig utav detta. Vid eventuellt köp då Dock så ser ju inte butiken CVC-koden. Det är ju mer som att du knappar in din pinkod online. Så har jag uppfattat den från den info jag fått utav banken iaf? :S

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    haha! med tanke på att jag har ett "spenderarkonto" och ett sparkonto så hade jag allt kunnat dela med mig utav detta. Vid eventuellt köp då Dock så ser ju inte butiken CVC-koden. Det är ju mer som att du knappar in din pinkod online. Så har jag uppfattat den från den info jag fått utav banken iaf? :S
    Fulkodade Webshoppar sparar all data av kunder, även CVC koder i en databas, trist om någon drar hem den databasen nångång
    Vissa sidor kräver inte CVC heller.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #11
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    haha! ja det vore la sådär ballt! Är också lite smått paranoid när det gäller näthandel. Men ser till att inte ha för mycket cash på spenderarkontot. Så smällen inte blir så gigantisk om det går åt skogen.. hehe!

  12. #12
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    haha! ja det vore la sådär ballt! Är också lite smått paranoid när det gäller näthandel. Men ser till att inte ha för mycket cash på spenderarkontot. Så smällen inte blir så gigantisk om det går åt skogen.. hehe!
    fördelen med E-korts tjänsten jag har är att kortet är att kortet bara är giltigt x antal dagar *Väljs av mig* Laddas med X antak kr och dras det mer så betalas det inte ut mer, dras det mindre ligger fortf pengarna kvar på ditt "huvudkonto"
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #13
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Men den tjänsten måste kosta en del lr?

  14. #14
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    146
    Respekt
    18
    Ekortet är gratis på Swedbank i alla fall?

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Japp, bara en av fördelarna med en "riktig" bank
    Sen ä rjag nog lite ego då vi haft den som Familjebank sedan släkten jobbat för dem med men men...

    Jag har provat lite olika men privat byter jag inte.

    E-kort rokkar så hårt om man köper mycket från utlandet från Trad eller ebukt sidor
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #16
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    53
    Respekt
    18
    Jag har handlat av den här killen: http://www.papyflo77.com/index.html
    Funkade riktigt bra.

Liknande diskussioner

  1. Hehe roligt samtal med M$ Suport!!
    By Robotach in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 10:17
  2. Någon som kan logga in på live?
    By coolcool in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:56
  3. Full Fall 2007 Update Details Revealed: DivX Confirmed
    By s-p-d in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 53
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 10:37
  4. Xbox Live points - regionsfria?
    By ConraDargo2 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 16:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •