Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 32 av 32

Diskussion: RROD, nu Överhettning

  1. #31
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av superpalten Visa Inlägg
    Härligt att dom skickar en helt ny box när det är första reperationen, var skönt att höra

    (Blir att flasha den på något sätt så vore skönt med att inte få tillbaks något som är halvlagat och får RROD snabbt igen.)

    Men är det så mycket som 12månaders xbox live dom skickar?

    Har flashat min kusins 360 i veckan så jag har det hemma just nu och det är en konsoll utan hdmi. Tog bort det lilla damm som var i konsolen, men kan jag göra något mer för att det inte ska bli RROD på den, för är väl en tickande bomb som dom kallas nuförtiden.
    Normalt sett byter de ut inehållet mot samma skrot som satt i innan, samma modell på moderkort, känner de sig snälla byter de din gamla DVD läsare mot en Lite-Onm för att de fortfarande tror att de inte går att flasha eller för att de är snälla o tycker att din gamla läsare var gammal, dammig o sliten.

    Vad de inte gör är att byta upp till en nyare modell ( Jasper ) eller Falcon om man har Opus. Och 1.månads gold live är standard inte 12 månader.

    Reparationen varierar mellan 2-3 veckor och är du inte hemma på utskriven adress lämnar ofta UPS paketet hos dina grannar, så se till att du sköter dig i området
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #32
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    146
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Normalt sett byter de ut inehållet mot samma skrot som satt i innan, samma modell på moderkort, känner de sig snälla byter de din gamla DVD läsare mot en Lite-Onm för att de fortfarande tror att de inte går att flasha eller för att de är snälla o tycker att din gamla läsare var gammal, dammig o sliten.

    Vad de inte gör är att byta upp till en nyare modell ( Jasper ) eller Falcon om man har Opus. Och 1.månads gold live är standard inte 12 månader.

    Reparationen varierar mellan 2-3 veckor och är du inte hemma på utskriven adress lämnar ofta UPS paketet hos dina grannar, så se till att du sköter dig i området
    Haha, ska försöka hålla mig god vän med grannarna ett par veckor till då

    Men blir bra med nytt innehåll i alla fall så dom inte börjar lappa uti det gamla kortet.

    Rätt roligt att de flesta inklusive mig själv trodde att Falcon konsolerna var fria från RROD.

    Dykt upp några Jasper RROD ännu för den delen?

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Frågor ang garantiärende för RROD hos MS!
    By AdrofleXx in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 03:12
  2. Problem vid RROD fix...
    By fowley86 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 13:14
  3. RROD Key problem
    By Mikael71 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 08:08
  4. RROD på nyare Xbox360
    By Jeeboy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 13:23
  5. Förebygga RROD?
    By KikkomaN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 15:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •