Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Sänka pris på Elite?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16

    Sänka pris på Elite?

    Tjo, eftersom priset på Elite-boxarna sjunkit nu undrar jag om även ni tänker sänka priset? Har hört mig för hos andra butiker som säljer flashade konsoler och en svarade att de tänker sänka dem (Flashade Elite med Jasper-moderkort) till 2990:-, max 3190:- snart. Lägsta just nu är 3795:- (i lager)

    Er Elite med Jasper ligger på 4195:-.. Så, kommer ni sänka priset? Man vill ju stöda er..

    Men det blir ju lite svårt när era priser är så höga.

    Nej, jag gnäller inte. Jag kollar bara läget.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Med takten priset på nya konsoller sjunker kommer även priset på färdigflashade konsoller sjunka, helt klart...

    det finns ingen anledning för PSXCare att ha priser som är utanför vad folk är villiga att betala...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    När den nuvarande lagret av Elites är slut och de köper in nya kommer priset att sjunka (antagligen). Att sänka priserna på det gamla lagret direkt skulle innebära en förlust på nästan 700kr på varje konsol som köptes innan prissänkningen.

    Det är min teori i alla fall
    Last edited by Ratchet; 2009-08-30 at 17:38.

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16
    Ah jo, det har du nog rätt i.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag gav order före helgen om att sänka priset på elite till dagens inköpspris + c:a 500:- (för flashningen) och + ytterligare 300:- om man vill vara GARANTERAD en jasper.

    Men jag har legat hemma sjuk och vi har haft inventering nu inför bokslut 31/8 så priset kanske inte är ändrat än.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Antingen har du gammal cache i browsern eller så har vi nya priser nu, priset på elite är 3095:- (3395:- om du vill vara GARANTERAD en jasper)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16
    Jorå, nu ser jag nya priser, det tackar vi för

    Hoppas ni får in Elite-boxar med Jasper inom en inte allt för lång tid bara. Man vill ju gärna vara säker på att man får en sådan, något annat vill jag inte ha.

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi fick precis hem ett lass eliter troligen jasper i dom
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Pris på Xbox 360? Elite System
    By kermith in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 09:32
  2. en fråga om elite
    By Dragonzilla in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 10:01
  3. 360 elite - visuella spår efter flashning?
    By inzane in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 16:50
  4. Flasha en ny elite
    By EvilBoY in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 18:49

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •