Hur tycker ni 5:an är?
Tycker själv att det är det bästa steget fram dom gjort.
Extra stjärnorna man kan få är en mycket bra idé.
Hur tycker ni 5:an är?
Tycker själv att det är det bästa steget fram dom gjort.
Extra stjärnorna man kan få är en mycket bra idé.
Jag väntar med att spela detta. Släpps ju inte i affär först 1sep i USA och den 11sep i Europa så.
tycker det är kanon. bra initiativ med extra poängen som redan uppmärksammats och bra val av låtar. har bara spelat någon timme men blir nog mer att utforska ikväll.
Orkade inte vänta till imorn så har lirat en del nu.. Jädra bra val av låtar
Lite trist att man inte kan fixa dessa bonusar med alla instrument dock. Äger bara två st gitarrer så kan bara köra bas&gitarrbonusdelarna :/
Någon som vet om LIPS-mickarna funkar till GH5 förresten? Läste att dom fungerar till GH:Metallica men får inte igång dom i detta
Edit: Fick dom att fungera nu. Man måste logga in med en vanlig handkontroll för att få igån micken.
Last edited by lejonel; 2009-08-31 at 19:06.
Tja boys!
Är det nån som vet vart man kan hitta en bra nzb-fil? Jag är fett pepp på att lira 5:an och har försökt olika nzb, men det har varit fel på varje. Efter ipred-lagen avstår jag helst torrents så jag inte använder VPN än.
Sååå, nån som har ett bra tips om en .nzb-fil som funkar?
Tack på förhand!
vad är en .nzb fil till för egentligen??
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
En .nzb-fil fungerar ungefär som en .torrent-fil. Filen i sej väger bara några kb, men öppnar du filen i rätt program så kopplar denna upp sej mot en server och börjar ladda ner den filen du vill komma åt. Nzb är en Newsbin-fil. Newsbin anses bra mycket säkrare än Torrents i dessa tider.
hur lirar ni gh spelen? kör ni låt för låt, sektion för sektion eller helt random? själv kör jag låtarna i den ordning de kommer, hoppar inte i förväg om ja ser en låt jag känner igen utan tar allt i tur och ordning. det jobbiga är, speciellt i tidigare spel är att den hoppade över låtar ibland så man fick gå tillbaka och spela den låten som hoppades över. lite jobbigt att den hoppar till den nya sektionen man låser upp... men men.. dagens ilandsproblem.
Detta ÄR ett grymt problem.
Jag är så´n som gärna hoppar till de låtar som man diggar skarpt.
När man sedan kört dom, måste man klinka alla "dåliga" låtar på raken.
Köra alla sektioner för sig går väl inte heller? Vissa låtar är ju låsta i sektionen.
Eller är det bara för att jag hoppar över vissa?
spelar du låt för låt så låser du upp dem. jo, problemet är att mångra bra låtar vet man inte om, de är låsta. spelar man en och en får man en ganska jämn fördelning av allt har jag märkt.
har inte spelat överdrivet mycket men har klarat de sju första sektionerna nu och låst upp alla resterande sektioner förutom den allra sista. den sista måste man tydligen klara alla tretton för att låsa upp, det går sakta men säkert.
Spelade med en polare för första gången i detta spel.
Kanon att man kan vara spela gura båda två om man vill, särskilt om man är ute
efter extra-stjärnorna. Var dock lite svårt ibland på extra-stjärnorna för band.
Då behöver man nog vara fler än två för att nå poängmålen.
Är det nån som vet om man som i Rockband får Band-multiplier när båda använder starpower?
Lirade halva kvällen med ett gäng polare(4st)
Var askul.
Mycket lirande mot varann.
Men fick det inte att lira mot 4 motståndare live.
Någon som testat detta?
Vi skulle gärna mäta våra krafter mot några andra.
går det att få som ett helt gig, som det var på world tour? eller måste man spela en låt, välja nästa osv?
du kan välja att spela upp till 4 (?) låtar i rad när du kör själv, dock inte i career...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks