/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Men om vi ska gå tillbaka till det ursprungliga ämnet!
Är rdet rött när den är i mode-b?
Skriv så här:
Rött= Vilket mode?
Blått=Vilket mode?
Rött = Mode B
Blått = Mode A (?)
det du ska ha är Blått
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack ska du ha Swizzy...
Finns det nån chans att det går om jag flashar om den?
eller är styrkortet helt mejat nu ändå?
man kanske kan fixa den, men troligen inte... behöver inte vara fel på styrkortet heller egentligen, kan vara något annat som pajat... för att köra mode B skadar egentligen inte, det finns en viss risk för att det gör det, men risken är inte så jätte stor...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Köra mode-b på en hitachi utan motstånd är ju ingen bra idé.
Prova flasha om ... testa att flasha i DOS... läste att nån hade tur å det funkade då, personligen tror jag inte på det.
Det gick inte attt köra intro /device id i JF.... Dos skiter jag i att lära mig tror jag ...
Det blir en ny på E-Bay!
Tack för all hjälp, ja hör nog av mig igen när jag håller på med den nya sen.
kul? nu är det ju jag PiGGELiN som skriver på riktigt efter några veckor, kul att se alla inlägg pendragon skrivit med mitt nick xD
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks