jag hatar shift!
hade inte spelat de på ett tag, så blev lite sugen att köra lite för nån dag sen. hade inte kommit så långt, var bara på tier 2 elr nåt sånt, men spelade fram till tier 4 o la sen ner för att jag blev så j*vla trött på spelet o hur bilarna beter sig.
kommer inte ihåg vilken bana de va jag först märkte de på men helt plötsligt börja bilen skumpa till, tappa fästet o flyger ut utanför banan. på samma ställe varje gång. så jag började köra lite mer försiktigt där men då tappar jag bara en massa placeringar o då går de åt skogen pgr av de. höll på rätt länge innan jag vann den banan.
igår körde jag ett race för enbart zonda tror jag de va. den va likadan, skumpade runt o tappade fästet i flera kurvor o flög ut utanför banan.
ok att man ska bromsa in o så i kurvorna men inte hjälper de. inte mycke iaf.
blev så sur o trött på spelet. gillade de i början men ju längre jag kommit, desto sämre tycker jag spelet har blivit. känner inte att jag har nån kontroll över bilen, den lever sitt eget liv.
är bra sugen på att knäcka skivan, bränna den o sen begrava den i skogen nånstans!
hade verkligen höga förhoppningar på detta spel
nån mer än jag som inte gillar spelet nåt vidare??
Bookmarks