nån som vet om man kan använda webkamera när man är inne på messenger genom xboxet?
nån som vet om man kan använda webkamera när man är inne på messenger genom xboxet?
Tror inte det går i huvudtaget... den är till för xbox live enbart vad jag vet?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag har använt kameran till de när jag sitter vid datorn så den funkar som webkamera där iaf.. tänkte ifall nån vet om de funkar innan man börjar röra runt på vinden i all bråte för att sen märka att de inte funkar
jo, men datorn har sådana funktioner inbyggt, det är inte så att xboxen är kodad på samma sätt som datorn
det jag menar är att den är tänkt att användas på live när man kör den på xboxen, och inte som webcam i messenger... du behöver dessutom ha Xbox Live Gold på xboxen för att du ska kunna använda den, jag kan testa och se om den fungerar som webcam i Messenger strax...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Webcammen till 360 fungerar som en Webcam på din PC ja.
Du kan använda den som Webcam om du kör igång MSN via 360 ja.
Du kan inte strömma Webcammedia från 360 till din PC o använda din 360 som en brygga för nätverkskameratjänster nej.
Antingen loggar du in på din PC med den kameran eller på din 360
Lite trist när man kan använda sin PSP o koppla upp mot sin PS3 o använda kameran hemma o se vad som händer där ja
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
jo de förstår jag ju att de är så =) jag trodde du mena att kameran kanske inte va gjord för att kunna användas genom datorn som webkamera. de blev en liten missuppfattning där =)
så va ni säger är alltså att de går använda den me xboxet medan man snackar me nån som sitter framför sin dator men att jag då måste ha live gold? de va jäkligt tråkigt
Google is your friend!
hehe jo de har dem gjort isf
men då vet jag. då skiter jag i de helt enkelt. tack för hjälpen iaf
Min kamera lämnade jag tillbaka till spelbutiken där jag köpte den då den led av massiva Pixelfel Fick kameran med Youre In The Movies spelet.
Kameran hittas i både Win-Os o *nix o kan användas där som Webbkamera.
Anf använda MSN på 360 o sen kameran där kan det nog vara lite luddigt, jag frågade en vän o han sade att det skulle fungera, dock inget jag provat själv då jag dels inte haft kamera så länge o då jag hade den inget Live gold.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks