Hallå på er i forumet!
Nu har jag, med min från Ms återsända Xbox, börjat få lite Disc Read Error betydligt mer ofta. Någon som har något tips för det?
Hallå på er i forumet!
Nu har jag, med min från Ms återsända Xbox, börjat få lite Disc Read Error betydligt mer ofta. Någon som har något tips för det?
Underbart vad ni är snabba!
Lite-on, Verbatim. Helt ny, eller renoverad, xbox återsänd från Ms.
Ska jag ringa Ms igen?
är skivorna repiga tro? det kan också orsaka read error... om det blir så på flera skivor ring MS och säg att du får read error på skivor, oavsett vad du kör för spel
testa även att rensa cache minnet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Provat rensa cashen. Suck. Vad får man tillbaka för xbox om man skickar in den igen eller byter de sonika läsaren den här gången?
Ska jag återställa fw?
du kan inte återställa FW'n, däremot kan du byta nyckeln till den som finns i firmwaren direkt när du laddar hem den
du får med största sannolikhet en helt ny konsoll (typ iaf, en refurbished box...)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
sorry.. nu är jag lite puckad känner jag.. laddar hem fw?
ja, om du har flashat den själv så laddade du hem en firmware från internet?
Google is your friend!
Bookmarks