Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Wii saves ??

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Wii saves ??

    hej tittad runt lite på internet hittade såkallade wiisaves från wiisave.setror jag vad är det?hur installerar man det? är det värt att satsa på ??
    undrar oxså lite om gx (usb loader gx)till wii är det värt att ha det värkar gansaka komplicerar är de de hör av er snarast !

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    82
    Respekt
    16
    ok wiisaves om det är sparade spel, så lägger du dom på ett sd minnes kort sen stoppa in kortet i ditt wii ok kopiera dom till wiiet

    usb loader gx är den bästa usb loader som finns ute och det är inte så komplicerart

    har du fråger om usb loader gx bara fråga kan en hel del om det

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    kan ju börja med att fråga hur man installerar usb loader gx vill helst ha en guide som är lätt och förstå ok som ee på svenska

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    82
    Respekt
    16

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    bra men vart skall jag lägga in usb loader gx filerna det är väll en guide för usb loader 1,5 och jag vill ha usb loader gx kan du kanske skicka mig ett snabbmeddelande på denna site då du har laggt in usb loader gx filerna på rätt ställe i guiden (om du vill) M.V.H Likasi (ej mitt riktiga namn)!!

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    82
    Respekt
    16
    följ guide till steg 4.6 men intallera cios38 rev14-Installer.zip istället för cIOS36_rev10-Installer.zip så du kan spela nyare spel cios38 rev14-Installer.zip kan du hitta här http://www.megaupload.com/?d=3HF5BRB8

    nu till usb loader gx ladda ner denna http://www.mediafire.com/?ydjeuhynznk sen lägger du bara på minnets kortet sen installera med Wad manager

    brätta hur det gick
    Last edited by hejhej20; 2009-09-26 at 07:52.

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    bra men alltså fattar ej på villket steg jag är har installerat hbc via bannerbom och har installerat ciso 14 . jag är lite trög men är inte så gammal än och hur installerar man wad manager kan jag installera den nyare versionen i stället för den äldre som det hänvisas till??

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    82
    Respekt
    16
    ja du kan köra med den nya wad manager och du installera den via hbc

  9. #9
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    bra tack men hur installerar man wad manager står ej i guiden !! står bara att jag skall följa något konstigt steg 3,11 heter det steget kan du ge mig en liten miniguide endast för det snälla

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    82
    Respekt
    16
    du får upp wad manager i hbc menyn

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    humm vart i hbc menyn vilken meny menar du menyn som kommer upp när man startar wiit (jag har hbc via bannerbom 2) eller när man har gått in på hbc kanalen???

  12. #12
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Hej hittade en guide tror jag ! han ej kolla så snabbt en här är den på denna sida http://translate.googleusercontent.c...xi8kBmNWMuGv3A

  13. #13
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    men den var visst lite konstig den med sorry för onödigt inlägg är fortfarande intresserad av guider av er på forumet !!

Liknande diskussioner

  1. det är möjligt att nergradera wii konsoll updaten
    By nimrath in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 51
    Senaste inlägg: 2009-04-03, 11:08
  2. Emulator Till Wii
    By zuperevilmario in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 11:25
  3. Problem med att ansluta Wii trådlöst
    By MoFa in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 09:15
  4. Hur gör jag för att lyckas bricka mitt Wii?
    By PrinsBertil in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 13:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •