Har en psp med firmware 3.80 m33-5. Hur uppdaterar man den och vilken ska man ha?
Har en psp med firmware 3.80 m33-5. Hur uppdaterar man den och vilken ska man ha?
5sekunders läsning och skummning i FAQ så har du svaret bums!
Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy
PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX
Ok har kollat igenom men blir inte så mycket klokare. Om jag nu skulle vilja ha firtmware 5.00M33-6 CFW som du hade el den som heter nåt med gen nånting är det svårt att uppdatera? Måste man ha ett pandora batteri? Verkar som en del nya spel inte funkar på det firmware jag har,tex demot på nya metal gear och colin dirt 2 osv. Behöver all hjälp och vägledning jag kan få. Tack på förhand
Är inte säker men du borde kunna uppdatera via "network update". Testa dock ej för jag är inte säker på vilken version detta kom ;P....men du kan som sagt alltid bara skaffa en update fil på datorn som du sen lägger i GAME mappen....resten känner du till.
Nya spel kräver högre än 5.00 vilket betyder att du kan INTE spela dem på 5.00 så länge du inte gör lite ändringar i lite filer etc(funkar inte alltid). Vänta till DAX släpper en ny cfw ifall han nu gör det.
Ok tack för svaret. Tänkte börja m att uppgradera till 5.00M33-6. Men sen då? Finns nåt som heter Custom Firmware 5.50 GEN-b,kan det vara nåt att testa. Nån som vet?
Jag skulle rekomendera att skaffa 5.50 GEN-B2 då det är den mest aktuella och att en medlem av deras team har gjort ett program som gör att man kan spela 5.50 spel (alltså de senaste spelen)
Jag är själv på g på att ändra från 5.00M33-6 till 5.50 GEN-B2
Bookmarks