Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Lite flyt.

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    22

Talking Lite flyt.

Ville bara berätta att ms kan vara lite snälla ibland.

Jag fick polarens arcade som han hade försökt att flasha. Han hade sparat org fw på diskett(Inte så smart gjort), och den fick read write error och nyckel borta, var en benq dvd. Så jag fick den och andvände benq dvd till en av mina 360, för i en av mina satt det en liteon som hade prob att läsa brända dvd. Sen satte jag i min gamla liteondvd i polarens arcade, lödde på 2 ben på moderkortet som gjorde att jag fick rrod.. 3 röda lampor. Satt rester av garanti märket, tog aceton och torkade bort.. Skickade in, i onsdags kommer ups, jag öppnar kartongen, längst upp ligger ett pappersdvd fodral, med skivan IL2, hade glömt att ta ur ett bränt spel.. Shit tänke jag,smart gjort att glömma det.. Men jag fick en ny 360.. Helt otroligt.. Att dom lägger ner mitt brända spel i ett pappers fodral, rätt uppenbart att jag modiferat den, men ändå så fick jag en ny.. Blev man skapligt glad..

Ville bara dela med mej, ms kan vara lite snälla ibland.

/Flygarn
    Last edited by flygarn; 2009-09-26 at 00:45.

Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av flygarn Visa Inlägg
    Ville bara berätta att ms kan vara lite snälla ibland.

Jag fick polarens arcade som han hade försökt att flasha. Han hade sparat org fw på diskett(Inte så smart gjort), och den fick read write error och nyckel borta, var en benq dvd. Så jag fick den och andvände benq dvd till en av mina 360, för i en av mina satt det en liteon som hade prob att läsa brända dvd. Sen satte jag i min gamla liteondvd i polarens arcade, lödde på 2 ben på moderkortet som gjorde att jag fick rrod.. 3 röda lampor. Satt rester av garanti märket, tog aceton och torkade bort.. Skickade in, i onsdags kommer ups, jag öppnar kartongen, längst upp ligger ett pappersdvd fodral, med skivan IL2, hade glömt att ta ur ett bränt spel.. Shit tänke jag,smart gjort att glömma det.. Men jag fick en ny 360.. Helt otroligt.. Att dom lägger ner mitt brända spel i ett pappers fodral, rätt uppenbart att jag modiferat den, men ändå så fick jag en ny.. Blev man skapligt glad..

Ville bara dela med mej, ms kan vara lite snälla ibland.

/Flygarn
    haha 100% flytt eller en snäll gubbe i polen som inte bryr sig
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Tyskland
    Polacer lagar inte 360 enheter, Tyskar o tjecker

En av våra kunde rhade lackat sitt skal svart o skickat in den flashad, han fick moderkort o dvd utbytt.
    Det var hyggligt det med med tanke på att en annan kund fick nekad rep på sin med samma metod.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jan 2009
    Respekt
    0
    jag tror mycket beror på om det är måndag förmiddag eller fredag eftermiddag när de får konsolen ;-)

Liknande diskussioner

1. Behöver lite hjälp med bränning
    By Shure in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 20:51
  2. DS med M3 Lite Perfect (fungerar då Wi-Fi?)
    By AndYBazooka in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 22:05
  3. Lite PSP- och CFW-frågor
    By gillarb in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 23:12
  4. Lite hjälp här tack :)
    By anderzxb in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 22:59
  5. Lite frågor ang. pandora-saker
    By hv71 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 09:57

Bookmarks