Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Lågfungerande XBox spelar inget.

Registrerade
    Apr 2006
    Respekt
    0

Unhappy Lågfungerande XBox spelar inget.

Hej. Ursäkta att jag bombar detta nästan för seriösa forum med dumma frågor som jag skulle kunna läsa mig till men det är så mycket jag inte förstår att jag inte vet var jag ska börja.
    Jag har en chippad xbox sedan ett par år som alltid har stått i garderoben. jag vet inte vad det är för version på den eller vilket chip som sitter i. Det är ett evolution x-dashboard har jag förstått. Den spelar inga skivor så jag antar att läsaren är paj. Återstår då att ftp:a men det verkar som att det inte går utan att installera program i xboxen och det kan jag ju inte utan dvd-läsare. moment 22 på något vis.... Vad göra?
    Tacksam för alla svar.

Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av gerrard Visa Inlägg
    Hej. Ursäkta att jag bombar detta nästan för seriösa forum med dumma frågor som jag skulle kunna läsa mig till men det är så mycket jag inte förstår att jag inte vet var jag ska börja.
    Jag har en chippad xbox sedan ett par år som alltid har stått i garderoben. jag vet inte vad det är för version på den eller vilket chip som sitter i. Det är ett evolution x-dashboard har jag förstått. Den spelar inga skivor så jag antar att läsaren är paj. Återstår då att ftp:a men det verkar som att det inte går utan att installera program i xboxen och det kan jag ju inte utan dvd-läsare. moment 22 på något vis.... Vad göra?
    Tacksam för alla svar.
    Kolla i menyn vilken IP du har på boxen och kopla ihop den med datan och använda filezilla
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Liknande diskussioner

1. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 11:21
  2. XBox Error Code 13
    By kyuss in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 11:44
  3. Ska flasha xbox 360. Rätt på det?
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 10:38
  4. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner