Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: hjälpp!

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    22
    Respekt
    0

    Unhappy hjälpp!

    Jag har den senaste månaden bränt ett flertalet spel som tex Batman Arkham Asylum UFC undisputed 2009 samt Fifa 10..Jag sätter in skivan efter att ha bränt klart med IMGburn o jag får spelen att funka hos andra kompisar..Jag köpte min 360 premium hos just PSXCARE i juli 07 då var den flashad och klar när jag köpte den o fungerade utmärkt..nu lite mer än 2 år senare får jag nästan inga spel jag laddar ner att funka..Det enda som dyker upp är en vit skärm med XBOX 360 loggan..Som den idioten jag är så har jag slarvat bort kvittot! snälla hjälp! Vad ska jag göra?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Saman Visa Inlägg
    Jag har den senaste månaden bränt ett flertalet spel som tex Batman Arkham Asylum UFC undisputed 2009 samt Fifa 10..Jag sätter in skivan efter att ha bränt klart med IMGburn o jag får spelen att funka hos andra kompisar..Jag köpte min 360 premium hos just PSXCARE i juli 07 då var den flashad och klar när jag köpte den o fungerade utmärkt..nu lite mer än 2 år senare får jag nästan inga spel jag laddar ner att funka..Det enda som dyker upp är en vit skärm med XBOX 360 loggan..Som den idioten jag är så har jag slarvat bort kvittot! snälla hjälp! Vad ska jag göra?
    Gör som alal andra som förlagt kvittot men har vårt eminenta garantisigill under faceplaten helt betala 350 kr för en uppdatering
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    fan va bra!! hur lång brukar det ungefär ta för psxcare o uppdatera boxen?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Saman Visa Inlägg
    fan va bra!! hur lång brukar det ungefär ta för psxcare o uppdatera boxen?

    20 min ca per maskin, är det 4 maskiner före i kö multipliceras 20 med X antal maskiner + dina 20 min ungefär

    Har vi mycket o göra skickar vi ett SMS till dig när din maskin är klar.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    fan va bra jag kommer in imorgon!!! tack!

Liknande diskussioner

  1. psp flash (behöver hjälp)!:P
    By hassan94 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 17:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •