Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: är IBURN "live safe"

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Question är IBURN "live safe"

    flashade min box för 2-3 veckor sedan. 1.6 an de senaste vad jag kunde förstå.
    har tankat och brännt ca 6 spel till 4 polare =20 spel har brännt alla med Iburn360 för mac, de programet patchar allt innan bränning vet inte vad det är för patch men de har inget att göra med stealth vad jag vet.
    fick ner op flashpoint dragon rising igår och tog hem abgx för att "checka" de, det gick inte igenom först men testade i dag igen och då funkade de, helt grönt.
    frågan e nu ändras/sparas autofixen och abgx patchningarna i filen jag testkört eller ska de sparas manuellt?
    och kan jag bränna med iburn utan att den automatiska patchningen sabbar?

    jag har även prövat den testade releasen i osx360 men där gick den inte igenom pfi kommer ut som invalid, vad jag förstått så e de abgx man ska "lita" på.

    jag vet att det e en halv uppsatts detta men jag talar för fyra personer som ingen lyckats få rätsida på detta så vi hade varit mycke tacksamma för all hjälp som kan fås.
    tack på förhand

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av bombaklut Visa Inlägg
    flashade min box för 2-3 veckor sedan. 1.6 an de senaste vad jag kunde förstå.
    har tankat och brännt ca 6 spel till 4 polare =20 spel har brännt alla med Iburn360 för mac, de programet patchar allt innan bränning vet inte vad det är för patch men de har inget att göra med stealth vad jag vet.
    fick ner op flashpoint dragon rising igår och tog hem abgx för att "checka" de, det gick inte igenom först men testade i dag igen och då funkade de, helt grönt.
    frågan e nu ändras/sparas autofixen och abgx patchningarna i filen jag testkört eller ska de sparas manuellt?
    och kan jag bränna med iburn utan att den automatiska patchningen sabbar?

    jag har även prövat den testade releasen i osx360 men där gick den inte igenom pfi kommer ut som invalid, vad jag förstått så e de abgx man ska "lita" på.

    jag vet att det e en halv uppsatts detta men jag talar för fyra personer som ingen lyckats få rätsida på detta så vi hade varit mycke tacksamma för all hjälp som kan fås.
    tack på förhand
    Problemet är nog äppelloggan du har på din PC
    ABGX360 kontrolelrar man spelens ido filer med innan man bränner med Iburn360 eller om man emulerar Windows så kör man IMGBurn
    Efter man brännt ut spelen testar men den brända skivan med ABGX360 en gång till.

    Jag litar personligen inte på Äppelcidermaskiner utan gillar Päroncidermaskiner mer


    Kika i tråden Livesäkerhet konsten att inte bli livebannad som är klistrad.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    tack då är jag nog me i matchen,
    snabb fråga bara ska jag byta FILES till DVD i input i abgx när jag ska prov köra den brända skivan
    jag hajjar inte riktigt hur jag ska göra för att köra den brända skivan igenom abgx, har läst hela kapitlet två gånger om men jag kan inte lista ut de riktigt
    Last edited by bombaklut; 2009-10-12 at 18:19.

  4. #4
    ljungkullen Guest
    ja du ska välja dvd istället, och välja quickstart istället istället för auto fix eftersom man ändå inte kan fixa en bränd skiva

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av ljungkullen Visa Inlägg
    ja du ska välja dvd istället, och välja quickstart istället istället för auto fix eftersom man ändå inte kan fixa en bränd skiva
    spelar ingen som helst roll vilken tab du är i när du kör igång en check, tabbarna innehåller bara massa alternativ/information, dom har ingen annan funktion än att göra så att man kan klämma in mer info/alternativ på mindre yta i programmet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. "Live med spoofad samsung"
    By wisam89 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 09:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •