Kan man ta den gamla guiden och bara byta ut ixtreme 1.4 mot ixtreme 1.51 eller 1.6, och sen gå tillväga på samma sätt? Eller måste man göra på nåt annat sätt?
Kan man ta den gamla guiden och bara byta ut ixtreme 1.4 mot ixtreme 1.51 eller 1.6, och sen gå tillväga på samma sätt? Eller måste man göra på nåt annat sätt?
japp de funkar alldeles utmärkt att bara byta ut namnen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ok där ser man. har fått förklarat för mig att de bara är att byta ut namnen o köra på. men jag ger mig.. känner att jag inte har kunskap nog för att tjafsa me proffsen :P
de va ju tur att du svarade o rättade mitt misstag!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
haha ska jag ta åt mig där elr? :P
det är upp till dig, tror snarare att dom som har förklarat för dig inte riktigt vetat vad dom håller på med
det som du lär dig av andra är det du lär andra vidare... det e klart, om någon långt bak i en kedja säger saker som inte stämmer så stämmer det inte heller i slutet...
Google is your friend!
hehe jo de är ju de. men jag tar inte åt mig, brukar inte göra de. o nu förstod jag ju att du inte mena nåt illa
de är de som är så bra me detta forum. ingen jobbig attityd från nån iaf inte va jag har märkt
finns alltid någon som tycker annorlunda vart man än går, brukar ofta sluta i bråk, har hänt ett par gånger här med, dom inblandade har nog lärt sig undvika varandra
Google is your friend!
hehe så kan de ju också va
men men.. hoppas att jizzi fått svar på sin fråga o att han/hon lyckas me flashningen.
jag tyckte de va en rätt enkel drive att flasha, samma me samsung, lika simpel. för mig gick de smärtfritt när jag fixa kusinens drive. o för mig brukar alltid nåt strula, alltid är de nåt som händer. så om jag tycker de va rätt enkelt så är de nog de för alla andra också!
tack för alla svar,ska testa idag...
Bookmarks