Hej!
Jag har suttit och kollat runt på forumet i hopp om att bli lite visare inför mitt eventuella Xbox 360 köp, men som vanligt så blev det snarare mer frågor som dök upp i huvudet på mig
Så jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig lite snabbt.
1) Är det stor skillnad mellan en Arcade och Elite när det gäller kvalitén, dvs om de snålat på mer än bara hårddisken. Vill ju inte ha en RROD (heter det va?) bara för att jag snålade och köpte en Arcade.
2) Vad är poängen med en hårddisk? Det enda jag kan komma på är Homebrew, och det finns väl inte ännu? Musik kommer jag inte lägga in då jag inte har något vidare ljud vid TV'n ändå. Och jag kommer nog inte ladda ner via Xbox live om jag känner mig själv. Något jag missat?
3) Finns det USB2 och/eller minneskort på Xboxen, och kan man köra Xvid direkt från dem utan hackig video?
4) Något man bör tänka på innan man köper en enhet om man ska flasha den? Eller går det på alla som säljs i dagsläget?
5) Arcade eller Elite? Jag är ingen hardcoregamer längre utan den kommer säkert spelas mer av mina kompisar än av mig själv. Jag kommer säkert mest använda den som Xvid-spelare. Som jag sa tidigare så blir det säkert inget live heller då jag kommer spela så lite
Om jag skulle svara själv så skulle jag nog säga Arcade, men så många gånger har jag fått erfara att snålheten bedrar visheten, så därför kommer jag in här och frågar er om lite vägledning
Bookmarks