Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Bränna separerade filer

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18

    Bränna separerade filer

    tjena har en liten fråga har fått tag i ett spel som jag ska bränna till min xbox 360 med senaste iXtreme. Saken är den då att spelet är i 2 skivor alltså den är 13.48 gb stor. Har två .dvd filer och två .iso all-fm3a.dvd, all-fm3b.dvd, all-fm3a.iso, all-fm3b.iso. Jag vet hur man bränner ner spelen och vilka program som används, dock så är det första gången jag har fått separerade filer?

    Har sökt ganska flitigt både här och på Google, på svenska, på engelska utan framgång. Så finns det någon snällis som kan hjälpa mig på traven?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2009
    Inlägg
    77
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
    tjena har en liten fråga har fått tag i ett spel som jag ska bränna till min xbox 360 med senaste iXtreme. Saken är den då att spelet är i 2 skivor alltså den är 13.48 gb stor. Har två .dvd filer och två .iso all-fm3a.dvd, all-fm3b.dvd, all-fm3a.iso, all-fm3b.iso. Jag vet hur man bränner ner spelen och vilka program som används, dock så är det första gången jag har fått separerade filer?

    Har sökt ganska flitigt både här och på Google, på svenska, på engelska utan framgång. Så finns det någon snällis som kan hjälpa mig på traven?
    Hmm...?

    Spelet är släppt på två skivor, därav har du "fått tag i" två .iso filer. Det betyder alltså att du ska bränna ut två skivor om du vill få ut allt av spelet

    På grund av sin enorma storlek levereras spelet på två dvd-skivor. På den första finns hela spelet och ungefär 300 bilar, men för att få tillgång till alla bilar och banor krävs det att du installerar hela eller delar av den andra skivan på hårddisken. Att installera hela den andra skivan tar upp 1,9 Gb på din hårddisk. Om du inte installerar de 104 bilarna och 29 banorna kommer du inte kunna använda dem varken i karriärläget eller online. Ni som har en 360 utan hårddisk får med andra ord klara er utan ungefär en tredjedel av innehållet.
    källa: http://level7.nu/spel/spel.php?id=50...iew&aid=192491

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Fyllpen Visa Inlägg
    Hmm...?

    Spelet är släppt på två skivor, därav har du "fått tag i" två .iso filer. Det betyder alltså att du ska bränna ut två skivor om du vill få ut allt av spelet



    källa: http://level7.nu/spel/spel.php?id=50...iew&aid=192491
    Okej det va väl så enkelt skäms nästan för att jag frågade men ville vara på den säkra sidan tack iaf !!
    Last edited by Mevvan; 2009-10-17 at 14:16.

Liknande diskussioner

  1. Hur bränna .360 filer (gammal release)
    By Mackieman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 20:52
  2. Isofil förstor när jag ska bränna spel!
    By simpan93 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 14:07
  3. Kan inte bränna Xbox360-spel
    By saifer in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 19:33
  4. Bränna spel med .dvd & .iso filer
    By mattias80 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 18:59
  5. Olika vilka filer man ska bränna?
    By Brahman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 18:42

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •