ok får hoppas att just den banan jag är ute efter finns me från början. kan inte köpa dlc då jag är bannad
ok får hoppas att just den banan jag är ute efter finns me från början. kan inte köpa dlc då jag är bannad
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Man kan ju alltid kika i vår Köp & Sälj sektion så hittar man nog en sådan eller fler
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
drar igång denna tråd igen för att jag nu börjat spela forza 3 live o har spelat en del drift tävlingar. men tyvärr bara mött typ amerikanare o liknande. täntke höra om de är några här som spelar live o kanske vill spela lite? vore kul om de blev ett gäng härifrån
Jag spelar på live och kör drifting Du kan adda mig lindggren
ok ska adda dig nästa gång när jag är ute ingen mer som är ute o lite sugen på att köra lite? vore som sagt kul om de blev ett gäng härifrån som man kunde rejsa me
Jag är ute titt som tätt. Gamertag: Danne db
Bookmarks