Ngn som testat detta spel?
verkar va ngt problem med att de kör med wave 4 och då inte stöds med ixtreme 1.6.
jag har en abgx360 log men jag har inte rättigheter att lägga upp den här.
Ngn som testat detta spel?
verkar va ngt problem med att de kör med wave 4 och då inte stöds med ixtreme 1.6.
jag har en abgx360 log men jag har inte rättigheter att lägga upp den här.
Inte för att vara jobbig på något vis, men Xbox och Xbox 360 är olika konsoller... det här spelet är helt klart lämpat att skrivas om här: http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=124
vad gäller ABGX360 loggen kan du köra en "Copy 'n' Paste" alltså markera allt, tryck Ctrl + C sedan byter du fönster, tryckter Ctrl + V och voila, du kan posta loggen
1.6 stödjer wave 4 spel om du kör activate.iso först, och den ABGX360 som finns ute just nu har inte stöd för wave 4 spel (såvida dom inte släppt ny här i dagarna som jag inte sett ännu)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack för ditt svar.
Jag har bara en fråga till.
Vad för typ av skiva skall jag bränna active.iso med???
fick svaret tack
//
Activate.iso skivan bränner man på en DVD+R DL skiva precis som vanliga spel (med samma layerbreak)
//
Last edited by Guitar; 2009-10-22 at 00:06.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks