Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: 5.50 gen-d

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25

    5.50 gen-d

    Nu har jag testat online spel och Playstation Store och jag kan meddela att det fungerar ypperligt ... Än så länge :/
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    perfa! jag har inte orkat/hunnit testa online själv :/ men däremot testade jag i morse ett spel jag försökt decryptera och patcha om utan resultat, den fungerade nu som den var från början (med den nya FW'n)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    perfa! jag har inte orkat/hunnit testa online själv :/ men däremot testade jag i morse ett spel jag försökt decryptera och patcha om utan resultat, den fungerade nu som den var från början (med den nya FW'n)
    Hörru Swizzy skulle du inte kunna lägga ihop ett Magic Stick fördigpreppat och klart bara at lägga in på MS på din sida??? Det vore en najs grej för nedladdning ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    du menar ett Pandora kit?

    Det skulle jag kunna lägga upp ja, men då behöver jag hjälp att få till ett så att jag vet att det jag lägger upp faktiskt fungerar vill inte lägga upp något som jag inte själv vet fungerar som du kanske förstår?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Gen-D har ju stöd både för att göra Pandorapinnar o batterier
    Klart man måste ha minst en PSP som kör CFW för att trolla till detta men det är ju en smal sak om man har någon i sin bekantskapskrets som har en CFW PSP

    Enda jag inte fått igång med 5.50 Gen-D är Metal Gear Solid Demot som släppts i Japan... ( Peace Walker ). jag får errorkod ( The game could not be started 80010013 ) men jag brottas med det senare
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Hörru Swizzy skulle du inte kunna lägga ihop ett Magic Stick fördigpreppat och klart bara at lägga in på MS på din sida??? Det vore en najs grej för nedladdning ...
    arbetar just nu på att skriva en liten ReadMe till min färdiga Pandora Stick =)

    *edit:*

    nu när allt är färdigt har jag ett problem, filen är gigantisk (för stor att ha på min sida som den är >_<) den är också för stor för Rapidshare

    någon som har tips på hur jag kan göra om filen så att den blir mindre? den är just nu 381mb packad, 469 som vanligt... (det är en .img fil jag gjort av minneskortet)
    Last edited by Swizzy; 2009-10-24 at 22:20.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    lägger sålänge upp en version där man får installera iplloader själv
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Gen eller M33
    By Beeny in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 08:57
  2. Vad är 5.50 GEN-B(Full) CFW?
    By kekke2000 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2009-09-26, 17:14
  3. Downgrade från 5.50
    By pillkrill in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 10:23
  4. Ipod nano 4e gen
    By Dragonzilla in forum Fritt Forum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 14:49

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •