Nu har jag testat online spel och Playstation Store och jag kan meddela att det fungerar ypperligt ... Än så länge :/
Nu har jag testat online spel och Playstation Store och jag kan meddela att det fungerar ypperligt ... Än så länge :/
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
perfa! jag har inte orkat/hunnit testa online själv :/ men däremot testade jag i morse ett spel jag försökt decryptera och patcha om utan resultat, den fungerade nu som den var från början (med den nya FW'n)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
du menar ett Pandora kit?
Det skulle jag kunna lägga upp ja, men då behöver jag hjälp att få till ett så att jag vet att det jag lägger upp faktiskt fungerar vill inte lägga upp något som jag inte själv vet fungerar som du kanske förstår?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Gen-D har ju stöd både för att göra Pandorapinnar o batterier
Klart man måste ha minst en PSP som kör CFW för att trolla till detta men det är ju en smal sak om man har någon i sin bekantskapskrets som har en CFW PSP
Enda jag inte fått igång med 5.50 Gen-D är Metal Gear Solid Demot som släppts i Japan... ( Peace Walker ). jag får errorkod ( The game could not be started 80010013 ) men jag brottas med det senare
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
arbetar just nu på att skriva en liten ReadMe till min färdiga Pandora Stick =)
*edit:*
nu när allt är färdigt har jag ett problem, filen är gigantisk (för stor att ha på min sida som den är >_<) den är också för stor för Rapidshare
någon som har tips på hur jag kan göra om filen så att den blir mindre? den är just nu 381mb packad, 469 som vanligt... (det är en .img fil jag gjort av minneskortet)
Last edited by Swizzy; 2009-10-24 at 23:20.
Google is your friend!
lägger sålänge upp en version där man får installera iplloader själv
Google is your friend!
Bookmarks