Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Gen-d2 ...

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25

Gen-d2 ...

Då var det dags igen grabbar och flickor ... http://www.psp-hacks.com/2009/10/24/...ater-released/
    ... Tyvärr verkar den inte få hem genom "System Update"
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    den nya versionen gör inga jätte förändringar... men efter den här uppdateringen kommer M33-Webupdate (eller vad det nu heter i Recovery menyn) inte fungera

en nyhet (vet inte om det är nytt egentligen, men ändå) är att man kan göra om sitt batteri till ett Pandora Batteri utan problem med hjälp av Recovery menyn! (det fungerar, jag har testat )
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Bra att få det verifierat ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

1. Gen eller M33
    By Beeny in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 09:57
  2. Ipod nano 4e gen
    By Dragonzilla in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 15:49
  3. Nytt problem måhända
    By rusken in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 18:21

Bookmarks

Behörigheter