Jo nu är det så att jag uppgraderade mitt frimware från 5.50 gen b2 till D och D funkar skit för mig, många plugins vägrar funka så jag vill byta ner till B2 igen och jag undrar hur jag ska ta mig till väga.
Jag har ett slim med 5.50 GEN D
Jo nu är det så att jag uppgraderade mitt frimware från 5.50 gen b2 till D och D funkar skit för mig, många plugins vägrar funka så jag vill byta ner till B2 igen och jag undrar hur jag ska ta mig till väga.
Jag har ett slim med 5.50 GEN D
prova att istället uppgradera till GEN D2 kanske hjälper dig få dom att fungera?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jädrar ... Bodde du här i Norrland (Skellefteå) så skulle jag fixa det åt dig gratis ... Men du flashade kanske hos PsxCare och dom är nog snälla med dig ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Kom förbi med lite fika till oss tekniker så trollar vi om den med våra pandorakitt i butik
Du borde kunna göra ett eget pandorakitt med Gen-D filerna, starta upp programmet via minneskort på ett CFW psp, välj att skapa ett pandorakort o sen ett servicebatteri....
Jag kommer inte ihåg villken version vi kör på i butik, det är inte D2 än iaf... Många som har haft problem med 5.50 GenB-D har ombetts formatera flash1 då den dummar sig med nycklar o sånt... läs på mer om det innan du trollar, jag kan vara trött i mössan o missminna mig...
Personligen har jag inte upplevt några problem alls men jag kör inga plungins o sånt trolleri själv.
Hittade tråden: http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=37621
Det kanske ger dig lite ljus i mörkret...
Såg att det var Gen-D.. men kika det där formatera o resetta maskinen tipset...
Last edited by Pendragon; 2009-10-27 at 13:22.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Vi kör GEN D2, jag lade in det på minneskorten i lördags eller måndags...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
men finns det någon lösning på mitt problem? ^^
Pandora om den? vissa plugins kräver också att VSHmenu är igång, se till att den är det
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Använd hellcats recovery flasher : Här har du länken till den , http://dl.qj.net/Recovery-Flasher-v1...7143/catid/114.
Jag har testat den o den fungerar perfetkt om du behöver hjälp med installera den så skriv det. Hoppas det funkar
Den funkar föga om du har org FW ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bookmarks