Har Liteon med f/w 93450C dykt upp i Sverige än?
Har Liteon med f/w 93450C dykt upp i Sverige än?
det är svårt att säga, jag har inte sett/hört något om den driven förrns nu...
men här är iaf lite information om den:
http://forums.afterdawn.com/t.cfm/f-...93450c-807240/
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=143929
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Enligt rapporter från irc så ska dom tydligen finnas både i USA och i Europa... men jag vet inte i vilken utsträckning än.
Så det finns 4st olika Lite-on versioner nu och den senaste versionen går ej att flasha ännu?
Btw. Var ska man hänga på IRC för att få senaste info om 360 hacking.?
#FW på Efnet där får man senaste infon om iXtreme och annat som kring iXtreme
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Det finns nog bara 3 varianter av LiteOn. De flesta verkar rätt säkra på att LiteOn 83450c v2 och 93450c är samma DVD. Tills motsatsen är bevisad är detta iaf huvudtesen.
det finns 3-4 versioner, jag vet inte hur det står på 83850C men 74850C heter DG-16D2S
den här nya heter DG-16D2S-09C kanske finns båda med 83850C (DG-16D2S och DG-16D2S-09C)
Google is your friend!
Sorry visste inte att det fanns en 83450C v2
det gör det inte heller, eller inte rent fysiskt så, utan det är att folk haft problem att läsa ut från en 83850C, dessa har fått namnet "83850C v2" av folk som haft problem då det tyder på nyheter i firmwaren...
förstår inte vart du får 83450C från svantesson? den heter 83850C såvida det inte kommit ytterligare en version??
Google is your friend!
Bookmarks