Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Sista wave 3 spelen?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16

    Sista wave 3 spelen?

    Är det någon som vet vilka de sista wave 3 spelen är? Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt. Eller var typ Borderlands det allra sista med wave 3?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
    Är det någon som vet vilka de sista wave 3 spelen är? Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt. Eller var typ Borderlands det allra sista med wave 3?
    möjligt det kommer fler wave 3 spel, de som kommit nu är nog bland de sista iaf.

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
    Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt.
    Dagen ungdom

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    dagens människor skulle jag säga, inte bara ungdomar som inte orkar hålla på byta skiva för att kunna spela nyare spel (alltså först slänga in Activate.iso sedan spelet efteråt)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Kan någon ge mig länken till alla wave 4 spel ? Jag har hört att det är 4 st i nuläget men jag har inte fått veta vilka spel det gäller.

    Mvh

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    http://abgx360.net/verified.php här kan du se vilka Wave 4 spel som är verifierade...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    http://abgx360.net/verified.php här kan du se vilka Wave 4 spel som är verifierade...

    Okej tack , bara sista frågan. Vilken butik är bäst .. Psxcare eller Weship butiken ?

    Är psxcare smarta nog eller kan det bli problem med flashning. Då jag hört att folk säga att psxcare är både dålig och bra.

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Såklart får du svaret PsxCare om du frågar här ... Men jag kan säga utan att vara partisk att nog skulle jag köra på PsxCare ... De andra du näde har jag inte ens hört talas om
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Okej tack , bara sista frågan. Vilken butik är bäst .. Psxcare eller Weship butiken ?

    Är psxcare smarta nog eller kan det bli problem med flashning. Då jag hört att folk säga att psxcare är både dålig och bra.
    PSXCare FTW, PSXCare har hållt på i typ 10 år, Wechip har hållt på i vad? 1 år? 2?... det är fler som gått från PSXCare nöjda och glada än vad det är folk som gått därifrån ledsna för att det gått åt h-vete, vilket det extremt sällan gör
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    PSXCare FTW, PSXCare har hållt på i typ 10 år, Wechip har hållt på i vad? 1 år? 2?... det är fler som gått från PSXCare nöjda och glada än vad det är folk som gått därifrån ledsna för att det gått åt h-vete, vilket det extremt sällan gör
    wechip hahaha.. PSXCARE är bäst och 10år i branchen säger mycket! swizzy berättade att wechip ringde psx och frågade hur man chippade wiin så .
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Liknande diskussioner

  1. wave 1 på liteon 1.51
    By whityoustone in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 23:15
  2. Ixtreme 1.4 + Wave 3 + Wave 3 patch?
    By mgpublic in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 18:32
  3. Lista över spel med third wave
    By Grimmy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:34
  4. HD Advance 3.0 Buzz spelen
    By Vildsint in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 13:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •