Är det någon som vet vilka de sista wave 3 spelen är? Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt. Eller var typ Borderlands det allra sista med wave 3?
Är det någon som vet vilka de sista wave 3 spelen är? Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt. Eller var typ Borderlands det allra sista med wave 3?
dagens människor skulle jag säga, inte bara ungdomar som inte orkar hålla på byta skiva för att kunna spela nyare spel (alltså först slänga in Activate.iso sedan spelet efteråt)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Kan någon ge mig länken till alla wave 4 spel ? Jag har hört att det är 4 st i nuläget men jag har inte fått veta vilka spel det gäller.
Mvh
http://abgx360.net/verified.php här kan du se vilka Wave 4 spel som är verifierade...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Såklart får du svaret PsxCare om du frågar här ... Men jag kan säga utan att vara partisk att nog skulle jag köra på PsxCare ... De andra du näde har jag inte ens hört talas om
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Google is your friend!
Bookmarks