Jag fattar ingenting.
Har köpt en ny 360 men får inte kontrollerna ifrån den gamla att ansluta?
Den äldre är ifrån 2006 och allt ser iallafall likadant ut men ska det inte fungera?
Jag fattar ingenting.
Har köpt en ny 360 men får inte kontrollerna ifrån den gamla att ansluta?
Den äldre är ifrån 2006 och allt ser iallafall likadant ut men ska det inte fungera?
Ja vi har provat det och hela ringen på kontrollen bara blinkar
prova att hålla kontrollen lite närmare boxen, framför den...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
är jag tophat nu? haha /int21
forumbuggen igen.
hehe jag tänkte väl det, att det var forumbuggen som bråkade igen, med tanke på att han svarade på sitt eget inlägg på det viset...
anyhow, jag använda också mina handkontroller med alla möjliga boxar, har 3st hemma just nu, varierande moderkort/ålder på boxarna, och det fungerar med alla (senaste jag har är tillverkad i början av året)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Du kan ta över Tophat det är helt ok.
jag ska prova igen lite senare det är väl som vanligt med datorer....ingen förstår varför det inte fungerar och ingen förstår varför det helt plötsligt fungerar =)
Trött Synkpanel kanske
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks