jag lämnade in min maskin hos er och ni chippade den med neo4, visst jättebra tänkte jag.. den skulle ju starta alla brända spel, vissa va man tvungen att använda swapmetoden för att det skulle starta men det va ju inga problem. Jag spelar alltså bara spel som är nerladdade från nätet och sen brända. Jag har ett 15tal spel.. och alla är på lite olika skivor. det konstiga är att vissa spel fungerar PERFEKT.. startar alltid på första försöket.. medans andra nästan aldrig startar. ibland får jag sitta 10 minuter för att ens få igång ett spel. jäkligt irriterande, jag lämnade in min maskin hos er igen för att ja trodde det var nått fel på maskinen. jag hade dessutom med mej några av mina spel för att ni skulle få testa dom. till svar fick jag att det inte va nått fel på maskinen utan att det va mina skivor som var dåliga. då frågade jag vilka skivor man ska använda då...till svar: kodak, verbautim (nått sånt) och fujufilm skulle funka bra.. nu har jag testat med dom skivorna men dom är nästintill lika dåliga som dom jag hade innan.. nått är det ju som inte stämmer. VAD?
Bookmarks