Har du kört handuken runt den kan du skrota maskinen, känns lite dumt o säga det nu såhär men RRODkittet kanske var värdelöst o onödigt att köpa med efter den idiotlösningen.
( Ja jag har personliga agg mot idioten som lagt ut en video på Youtube om det o folk följer och sabbar upp mer än det är nödvändigt o jag skriver utan punkter för jag är förgrymmad o här kommer en dum liknelse till handdukstrick... Om du har en lillebror med ADHD/Damp som springer omkring o skriker hela dagarna, skulle du då följa ett tips om att dra en sopsäck runt huvudet o dra åt med gaffatejp i halsen o försluta syretillförseln tills han tuppar av o dör ??... Ungefär samma som händer med en 360, alla kompnenter överhettas, även de som mår sämre av sånt.)
Nya maskiner speciellt Falcon o Jaspermoderkort har Microsoft lärt sig ett o annat av och satt i nya processorer som drar mindre ström vilket leder till mindre värmeutveckling o mindre risk att moderkorten böjjer sig o prollarna lossnar... Dessutom har de på Jasper superlimmat en rand extra runt processorerna för säkerhets skull... men ingen maskin är 100% rödringsgaranterad... säg att vi återställt över 1000 gamla moderkort utan HDMI ( Opus Zephyr ) och kanske 35-40St Falcon och nu 4.St Jasper så ser ni statistiken... det blir bättre o bättre, men även kända biltillverkare har problem med sina bilar
Bookmarks