Söker en Powerknapp till en PSP 1000
Inte delen som sitter inne i enheten utan själva Glidplastspaken i silver som man drar i när man ska sätta på enheten.
Nån som vet var jag kan hitta dessa?
Söker en Powerknapp till en PSP 1000
Inte delen som sitter inne i enheten utan själva Glidplastspaken i silver som man drar i när man ska sätta på enheten.
Nån som vet var jag kan hitta dessa?
Menar du en sånhär:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=553&xSec=101
eller en sånhär:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=689&xSec=101
isf har vi dem![]()
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Nej, han menar det han skriver att han menar, lär dig lyssna på vad folk säger... :-)
Skall se om vi kan hitta någon sådan del i någon burk med skrotdelar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Menar en sån här:
http://www.pspsps.tv/psp_angle.jpg
Ja det är en sådan han beskriver, det har ju skrotats en och annan psp här så det borde finnas.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Prata inte med mig när jag redigerar i DOS batfiler så slipper du bli utsparkad ur rummet...
Tyckte bara du skulle göra en backup innan o lägga katalogen separat o skap aen ny så vi slapp rensa ut dumpade o återskapade mjukvaror som töng ner partitionen med 1.9Gb data.
aldrig fel att kunna kasta i 1.6 nånon gång frammöver med och ha allt i ordning ju.
Yttligare ett strålende exempel på vad avsaknad av socker i kroppen kan göra![]()
Frulle is the shitt!
Last edited by Pendragon; 2009-10-30 at 15:34.
/ Pendragon
Hansi Släng åt Pendragon en 50 lapp, Lägg knappen i ett kuvert & sätt honom på Pendeln mot Södertälje nu, Istället för att tjafsa en massa! ;-)
Kom förbi med en påse Bullar o lite Trokkadero så får du en sån av mig om jag hittar en
Jag åker inte kollektivtrafik av principskäl
Varje enstaka gång jag gjort det fick jag Influensa en gång per år när jag jobbade på Securitas![]()
Sen jag slutade åka kollektivt o tog bilen dit jag jobbade så har jag sluppit skiten *ler*
/ Pendragon
Ont krut förgås inte så lätt. ;-)
Jag slutade definitivt åka kollektivt efter att ha hamnat på samma pendeltågsvagn som Christer Pettersson...jag menar vad är oddsen, hände väl några gånger om året att jag tog pendel till jobbet på den tiden om det var något tjabbel med bilen...nu är det väl valda taxibolag som får förtroendet att transportera mig ifall inget av mina fordon lämpar sig...
Jaaa vad säger man Hansi..
Du går miste om den otroliga sociala samvaro som ett kollektivt åkande innebär.
Det du bland annat går miste om:
Illaluktande människor som inte bryr sig om att dom luktar lika mycket svett som en bäver på kollo,Svininfluensan, Väktare som inte fick bli Poliser, Socialt missanpassade individer som gör allt för att göra livet surt för övriga passagerare.
Bookmarks