Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Reservdel? Powerknapp

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21

Reservdel? Powerknapp

Söker en Powerknapp till en PSP 1000
    Inte delen som sitter inne i enheten utan själva Glidplastspaken i silver som man drar i när man ska sätta på enheten.
    Nån som vet var jag kan hitta dessa?

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av daydreamer Visa Inlägg
    Söker en Powerknapp till en PSP 1000
    Inte delen som sitter inne i enheten utan själva Glidplastspaken i silver som man drar i när man ska sätta på enheten.
    Nån som vet var jag kan hitta dessa?
    Menar du en sånhär:
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=553&xSec=101

eller en sånhär:
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=689&xSec=101

isf har vi dem
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Nej, han menar det han skriver att han menar, lär dig lyssna på vad folk säger... :-)

Skall se om vi kan hitta någon sådan del i någon burk med skrotdelar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja det är en sådan han beskriver, det har ju skrotats en och annan psp här så det borde finnas.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Nej, han menar det han skriver att han menar, lär dig lyssna på vad folk säger... :-)

Skall se om vi kan hitta någon sådan del i någon burk med skrotdelar.
    Sorry lorry då för att jag inte ätit frukost o fick en redig utskällning av dig när du kom in o jag började prata 1.61...
    Tyckte gott att du kunde hålla den frustrationen för sig själv istället för att sänka arbetsmoralen på bygget!
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Prata inte med mig när jag redigerar i DOS batfiler så slipper du bli utsparkad ur rummet...

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Prata inte med mig när jag redigerar i DOS batfiler så slipper du bli utsparkad ur rummet...
    Tyckte bara du skulle göra en backup innan o lägga katalogen separat o skap aen ny så vi slapp rensa ut dumpade o återskapade mjukvaror som töng ner partitionen med 1.9Gb data.
    aldrig fel att kunna kasta i 1.6 nånon gång frammöver med och ha allt i ordning ju.

Yttligare ett strålende exempel på vad avsaknad av socker i kroppen kan göra
    Frulle is the shitt!
    Last edited by Pendragon; 2009-10-30 at 15:34.
    / Pendragon

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21
    Hansi Släng åt Pendragon en 50 lapp, Lägg knappen i ett kuvert & sätt honom på Pendeln mot Södertälje nu, Istället för att tjafsa en massa! ;-)

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av daydreamer Visa Inlägg
    Hansi Släng åt Pendragon en 50 lapp, Lägg knappen i ett kuvert & sätt honom på Pendeln mot Södertälje nu, Istället för att tjafsa en massa! ;-)
    Kom förbi med en påse Bullar o lite Trokkadero så får du en sån av mig om jag hittar en

Jag åker inte kollektivtrafik av principskäl
    Varje enstaka gång jag gjort det fick jag Influensa en gång per år när jag jobbade på Securitas
    Sen jag slutade åka kollektivt o tog bilen dit jag jobbade så har jag sluppit skiten *ler*
    / Pendragon

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21
    Ont krut förgås inte så lätt. ;-)

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag slutade definitivt åka kollektivt efter att ha hamnat på samma pendeltågsvagn som Christer Pettersson...jag menar vad är oddsen, hände väl några gånger om året att jag tog pendel till jobbet på den tiden om det var något tjabbel med bilen...nu är det väl valda taxibolag som får förtroendet att transportera mig ifall inget av mina fordon lämpar sig...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21
    Jaaa vad säger man Hansi..
    Du går miste om den otroliga sociala samvaro som ett kollektivt åkande innebär.

Det du bland annat går miste om:

Illaluktande människor som inte bryr sig om att dom luktar lika mycket svett som en bäver på kollo,Svininfluensan, Väktare som inte fick bli Poliser, Socialt missanpassade individer som gör allt för att göra livet surt för övriga passagerare.

Liknande diskussioner

1. Behöver en reservdel.
    By radical2005 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 10:37
  2. Xbox startar inte på powerknapp, bara eject.
    By anderssontom in forum DUO-X2 support
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 21:42
  3. Reservdel - kugg??
    By brellan in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 18:48
  4. DVD läsare reservdel?
    By Jimbot in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 15:26
  5. ständigt intryckt powerknapp
    By ukklavaek in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 15:50

Bookmarks