Jävla otur att jag inte köpte boxen två dagar senare då :P
Jävla otur att jag inte köpte boxen två dagar senare då :P
jasså? du är väl medveten om att det är Liteon i dom nya 360 maskinerna, och vad jag vet (har inte hunnit kolla om det kommit under dagen ännu) så finns det inte 1.61 till Liteon ännu...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Läser 1.61 även Wave 5 och framtida waves?
För 1.7 Verkar ju bara ska komma till Lite-on enligt Lite-on historietråden.
Så antar att man ska sätta in 1.61? Har ett par kamrater som whinar när nya FWn är klar. (Har sagt att jag inte börjar flasha när det är på väg en ny FW.)
Går det att använda Dosflash eller måste man använda Jungleflasher?
Hade jag varit dig hade jag väntat på iXtreme LT som är på väg ut när som helst nu. Dosflash eller Jungleflasher är helt upp till dig. Själv läser jag alltid ut nyckeln med JF... men eftersom datorn hänger sig när jag försöker göra något annat med JF så använder jag Dosflash för själva flashningen.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
1.61 fw is only for benq and sammy
1.7 will be for liteon only
@ Int21s inlägg http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37915
Om det är sant eller inte är ju då frågan?
japp, frågan är om iXtreme 1.7 kommer innan LT, eller om man släpper 1.7 OCH LT samtidigt, eller det kanske till och med blir så att firmwaren kommer heta iXtreem 1.7 istället för LT som det varit snack om från början...
vi får helt enkelt vänta och se hur det blir med allt det där
Google is your friend!
Man ligger nog lågt ett tag till och se vad som händer
Den där snubben kanske menade att LT är = 1.7 .
Google is your friend!
Bookmarks