Original inlägg av
Swizzy
tror du hansi är ensam med att flasha 360's, chippa wii och annat? jag är den personen på PSXCare som sitter och gör dom nya liteons, jag håller även på med RROD fixar... och flashningar, activate.iso är inte alls ett måste om man väljer rätt firmware det vill säga: iXtreme 1.6 Nostealth... den har liksom activate.iso läget aktiverat ständigt och jämt... den är inte officiell, men ändå... utöver det: har man en gång fått sin 360 flashad lär man veta vart man kan vända sig för att få den uppgraderad... man sparar även pengar i längden om man uppdaterar flashen till just denna firmwaren... då man slipper bränna om spelen om man har kollat dom med ABGX360, dessutom slipper man problem med att det inte fungerar för attt man tagit bort uppdateringen från skivan
vilket är det jag syftade på när jag skrev att man förstör spelet, man ändrar inget i spelets kod eller liknande, men man förstör skivan så att den inte är livesäker längre (i framtiden om det nu är så att det blir livesäkert igen) och man orsakar problem med uppdateringar, alla vet inte hur man gör för att uppdatera manuellt... många förstår inte vad man skriver heller...
Bookmarks