Tjena, jag har fått felkod "E69", och jag undrar vad jag kan göra för att fixa det?
kan man köpa en ny 2.5 tums sata hdd o sätta in eller kan man fixa det på ett enklare sätt?
Tjena, jag har fått felkod "E69", och jag undrar vad jag kan göra för att fixa det?
kan man köpa en ny 2.5 tums sata hdd o sätta in eller kan man fixa det på ett enklare sätt?
öppna skalet och kolla vad det är för märke på hårddisken, har du tur kan du plocka styrkort från en annan HDD och sätta i istället för det som sitter nu (behöver inte vara samma kapacitet på kortet, bara styrkortet är av samma märke och närliggande modell, dom brukar kunna ha samma styrkort även om det är olika kapacitet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
Nu finns det iofs inga som helst misstankar om att MS har bannat folk med WD hårddiskar. Bara folk som använde Dantel's minneskortslösning. Det var ju tom en representant från MS som gick ut och sa att de INTE skulle banna folk med WD hårddiskar. Kan tänka mig att det beror på att många tusen människor köpt sina över eBay utan att ha en aning om att det inte är original hårddiskar i. Minneskortslösning blir ju å andra sidan väl uppenbar.
En ny 250GB 2.5" disk på NetOnNet får du för 449:- så sedan behöver du bara använda HddHackr så har du snart en 250 GB i din Xbox 360. Men det är klart du behöver ett HDD kabinett med om du inte har det sedan tidigare. :-)
HDD kabinett kan för övrigt inhandlas på DX för typ $10.
Last edited by Swizzy; 2009-11-06 at 10:59.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
På första länken kommer man ju tillbaka hit
*löst*
but of course, om du söker på "DX 360 HDD" matchar den dom exakta orden, meningen var bara att jag skulle visa vad du skulle använda för sökord, bra att du löste det själv dock
Google is your friend!
allewii, jag orkar inte söka upp den artikeln, men en enkel sökning på Google borde göra att du hittar den lätt.
och sen för att vara JÄTTE OT ! ( jag får göra sånt)
http://lmgtfy.com/?q=let+me+google+that+for+you
Bookmarks