Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Emulering

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    20

Emulering

Hej!

Idag har jag en skiva med SnesX9 2.0 och lite roms (tolkat som GC skiva av WII), problemet är att det går inte spara till mitt orginal GC minneskort?

Jag vet att det finns någon som heter GECO SD men detta har jag inte tillgång till just nu.

Hur går jag tillväga för att få möjlighet att spara?

Sen undrar jag också vad ni föreslår för program för att komponera sina egna GC skivor?
    Last edited by SnowJim; 2009-11-07 at 11:46.

Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Respekt
    18
    Jag är rätt säker på att en Gecko är den enda lösningen i det här fallet, de finns bl.a. ---länk borttagen, gecko finns i vår butik--- Fråga mig inte om språket. :)

Jag antar att du frågar om kompilering av egna skivor för att få tillgång till vissa roms, även det ska Geckon kunna fixa. Alla emulatorer värda namnet kan läsa in roms från ett minneskort. Om du däremot undrar för att du vill ha flera GC backups på en och samma DVD så finns ett bra program här.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Länka inte till andra sidor som säljer samma saker som psxcare

http://www.psxcare.com/search.php?xSearch=gecko
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Emulering av gamla Macintosh-spel
    By gamlingen in forum Linux på XBOX
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 22:22

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner