Kan man se villken verstion av Dashboard man har? Isf hur.
Kan man se villken verstion av Dashboard man har? Isf hur.
Last edited by SH!Ne; 2009-11-07 at 15:45.
Console information under settings har jag för mig
Kika i forumet efter en tråd som heter Cygnos någonting, bör stå i där eller Emulatorer på 360... Har för mig att det stått lite i den om KingKong exploits o hur man ser vilken dash man har.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Är det NR som det står D:2.0.8955.0 ?
japp, det är din dashboard version 8955 är typ det som man tittar på...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ok tack. Bara låsa threadet om ni vill.
alltid någon annan som kommer med frågor
Kul att det redde sig
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks