Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Skumt?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16

    Skumt?

    Jag satt och lira online när jag fick up det där med att jag är banned. Men vad för kan jag forfarande lira online ? Ser mina polare och kan prata med dom oxo. Men jag har det där problemet med att "inte installera spel på HDD". Är det skumt eller ?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det är sjukt skumt, har du startat om boxen eller blev du inte utkastad bara?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16
    Satt och spela och då kom det upp " Disconnet from Live" sen gick jag ur spelet och då kom den där med "your banned" så jag loga ut min profil och sen login igen och kommer in. . Tänkte då kannske att det kommer om jag startar om xbox helt och gorde med kommer forfarande in på live....Då testade jag det där med att installera och det gick inte.....Sen gorde jag en till test testade spel online med ett spel och det funka oxo.... och funkar forfarande
    Last edited by SH!Ne; 2009-11-07 at 22:11.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    helt sjukt! du har världens jävla tur lol lira på så mycket du kan innan boxen blir bannad helt och hållet!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16
    Yep skumt som fan....Spelar inte så stor roll med live ban. Spelar inte mycket online. Köpte 3 månader live med satt och tänkte att det var nog dumt. Den går ut den 10 denna månda så...Se hur länge den är så här.. Jag kommer iaf från och med nu skita i abgx. .....

    Jag har iaf inte kört något spel som inte har kommit till butikerna här. Kört alltid med abgx innan jag bränt och efter jag bränt. De ända jag kannke skulle inte gort var att test med act.iso men annars har jag gor som det står här. Vi får se om dom kommer fram till vad det är som gör banning.

Liknande diskussioner

  1. Skumt error i xdvdmulleter
    By TigerSoul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 15:31
  2. Hmm skumt fel!
    By morol in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 07:20
  3. ************? Skumt?
    By Ramses in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 55
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 13:41
  4. lasern låter skumt när spelet är igång
    By coolcool in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 10:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •