Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Ban

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17

    Ban

    Fan e mina polare blev bannade igår respektive förrgår....dom har 1.6...jag har 1.51 men ligger kvar än så länge....

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Sälj skiten innan det är för sent
    MS kan inte döda alla samma dag, men din tid kommer väl...
    º¿º

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    varför skapas det nya trådar om den här banvågen för?! räcker det inte med dom 2 vi redan har som handlar om att folk blivit bannade?? ska vi ha 10? 20? 30? onödigt att skapa nya trådar när ämnet handlar om samma sak: Jag har blivit bannad, vad är orsaken? och vad gör jag nu?!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av TheMerc Visa Inlägg
    Sälj skiten innan det är för sent
    MS kan inte döda alla samma dag, men din tid kommer väl...
    Vad e meningen med att sälja den...verkar som att dom med 1.6 åker lättare,vet inte om det har nån inverkan på fw?.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det har inget med 1.6 att göra, det är snarare så att folk kört osäkert med hjälp av activate.iso och därmed åkt, jätte många med 1.6 som är safe fortfarande
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Köpte min xbox i juli med 1.6 har verifierat alla spel minst 2 ggr inte spelat före release, inte spelat wave4 spel. Självklart KAN man ju ha tabbat sig med nåt spel man vet ju aldrig i efterhand.
    Tänker personligen inte lägga mer pengar på xbox-live. Offline som gäller så behöver man inte svettas mer

    Lycka till.
    º¿º

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det har inget med 1.6 att göra, det är snarare så att folk kört osäkert med hjälp av activate.iso och därmed åkt, jätte många med 1.6 som är safe fortfarande
    Japp massa som användt ACTIVATE.ISO och spelat innan relen och som bara kollar sina spel "ibland" i abgx360
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16
    Det är många bud på vad som är fel och just säga att det skulle bara vara att folk inte kollar med abgx är bara att vara naiv. Det är säker många som inte gör det dom ska men oxo folk som gort det dom ska och har blivit bannade iaf. Jag har aldrig kört ett spel som inte har gått igenom abgx. Före bränning / efter bränning / Spelet finns i butiken. Detta har jag föjlt hela tiden. Men är bannad iaf.

    Jag är inte ledsen över min banning jag visste redan innan att den här dag kan komma. Sen är jag inte en online spelare så det svider inte så mycket . Men har iaf försök till 200% att inte ha en bannad console. Men vi får se vad dom kommer fram till.

  9. #9
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17
    Jag e inte heller en som sitter på liven o lirar....offline e bäst för mig,men jag gillar marketplacen...o den ryker man ifrån åxå om man blir bannad. Så var det iaf förra gången jag blev bannad med en annan box. Min polare som blev bannad igår kan inte ens signa in....hur sparar man då spelen?

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    man kopplar ur sladden så ska man kunna signa in
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •