inga nya nyheter om när 1.6.1 till lite-on ska komma det verkar helt stopp
inga nya nyheter om när 1.6.1 till lite-on ska komma det verkar helt stopp
| ? list | ? activate | Console Bans Reported - BANNED? READ @ http://paste2.org/p/504066 | No liteon ETA |
topic i #FW på Efnet
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
fattar nada
det betyder att det inte finns någon ny info om 1.61 till Liteon, C4eva kanske har fått alla 3 konsollerna bannade (han körde 3st moddade med 1.61 på live, en med bränt spel, en med orginal och en utan något spel, alla 3 nya konsoller...)
finns ingen mer info än detta ännu
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
allt ligger väl på is tillsvidare. ingen mening att fortsätta med fw om alla blir bannade ändå.
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
precis, FW'n ligger på is medans C4eva & Friends söker igenom live och kollar vad som är orsaken till alla bans...
Google is your friend!
Är det någon som tror han släpper den snart eller ? innan 19 nov
Google is your friend!
Benzema
Snälla SLUTA massposta, Swizzy har skrivit att C4eva testar 1.61 just nu på 3*360 konsoller och att alla utveckling är lagd på is för att se om det finns en röd tråd mellan banningar o mjukvaran.
Det räcker inte o tjata, Folk vet inte mer än C4eva vet eller skriver.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Vet nån om det här är bullshit eller inte , för om det är sant då går jag och hoppar från balkongen *. Det var någon som postade det på flashback.
Säg inte det... det står väl inte på hans fw ?<c4eva> 83850c v2 and all liteon firmware set release date is 18th december
Direkt från #fw nästa firmware den 18 dec! För Liteon
En fråga bara , Hur mycket tror ni C4EVA tjänar på det här ? Han får ju donationer och sånt om jag har rätt ?
Vad tror ni ?
Hur mycket har du donerat? multiplicera det med 1000 (inte så värst mycket skulle jag tro)
Jag håller på försöker ansluta till den kanalen så får vi se, det skulle kunna vara rimligt faktiskt...
*edit:*
Det där ser ut att vara falskt:
* Now talking in #fw
* Topic is '| ? list | ? activate | No ETA on Lite-on ix1.61 | Rumors and Conspiracies about BANS will get you BANNED!'
annars hade dom uppdaterat detta ^
Last edited by Swizzy; 2009-11-09 at 21:20.
Google is your friend!
Google is your friend!
Google is your friend!
BenZema varför går du inte å köper en Xbox med Benq Eller Samsung i å Flasha den med 1.61 du verkar ju vara så Kåt på 1.61 så köp en sån Xbox360....
det är snarare du som är dum just nu, ta en rast från forumet är du snäll, kanske springa ett par varv runt huset du sitter i?
Google is your friend!
Bookmarks