swizzy, dont feed the troll.. let it die.
swizzy, dont feed the troll.. let it die.
Men kaan den inte släppas nu . SNÄLLA JAG BER GUD ATT HAN SKA SLÄPPA DEN , PLEASE. JAG SITTER HEMMA OCH SER HUR ANDRA SPELAR MF 2 OCH SNART ÄR VÄL ASSASSINS CREED 2 UTE .
CREED TILL C4EVA OM HAN SLÄPPER DEN SNART . HELST INOM EN VECKA ELLER INOM EN MINUT SNÄLLA , JAG SITTER HEMMA OCH SLÅR MITT HUVUD I VÄGGEN FÖR DIN SKULL C4EVA. OM DU SER DET HÄR SNÄLLA , SLÄPP SKITEN . XBOX LIVE KAN DRA ÅT SKOGEN . JAG VILL SPELA XBOX 360 JUST NU INNAN JAG BLIR GALEN !
Last edited by Benzema; 2009-11-10 at 01:10.
bränn ut Activate.iso och kör om du vill köra nu, behöver inte vänta på 1.61
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Swizzy Activate.iso fungerar ju inte med Liteon...Patchade om Tekken 6 till Wave 3 istället å det fungerar perfekt...
Har inga pengar...men Fw 1.61 vill du HA Grattis ja...Såna som du finns det gott om i det här landet....Själv har jag 2 st xboxar med olika läsare å tänkte köpa en 3:e med den nya Liteonläsaren...
Ge inte Benzema några smarta och högst sanna tricks på hur man får igång spelen! Med den rent våldsamt taskiga attityden kan han gott vänta på iXtreme 1.61, som jag hoppas på just i det här fallet aldrig ska anlända på en dator nära honom...
Och Worms Activate.iso funkar perfekt på LiteOn med iXtreme 1.6. Du måste ha fått något om bakfoten där. iXtreme 1.51 för LiteOn funkar dock inte på Wave 4 spel vilket var tanken när det släpptes.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Kanske jag som brännde ut skivan fel....uhm ska prova igen då!!!Tack Svantesson666 för svaret...men att patcha om spelen innan var ju hur enkelt som helst å fungerar perfekt!!
Nej, om man skulle sova lite mer inatt kanske? fortsätter med scriptet imorrn, blev lite errors och alla mina PHP experter har loggat ut
Google is your friend!
Vad menas med det här ?
http://ja.pastebin.ca/1662740
Liteon realesed in 10 min !!!!! wtf ere bluff eller ?
hoppas inte det !
Här Worms finns en videotutorial på YouTube som visar hur du ska bränna skivan.
http://www.youtube.com/watch?v=-qfQYVDFC3o
Fyfan , tänk om C4EVA Jobbar med MS. Då är domedagen kommen...
Yees äntligen lite liv från min hjälte C4EVA
Vet nån vad han snackar om ? Vad menar han med minimal patchin eller lite touch ?
Och den sista .. "fw indistinguishable from orig" ?
Tack för svar
73 Users [c4eva] new fw in dev/test - ixtreme LT (Lite Touch) - more efficient, minimal patching, fw indistinguishable from orig
Det betyder att det är en Firmware som är 99.8% lik orginal firmwaren.... på ett ungefär och den är omöjlig att skilja från orginal...
Google is your friend!
Google is your friend!
Bookmarks