Senaste Ixtreme på Hitachi är det 1.51 eller 1.6??
Har läst här att det är 1.51 , fast står på andra sidor att 1.6 finns också
Senaste Ixtreme på Hitachi är det 1.51 eller 1.6??
Har läst här att det är 1.51 , fast står på andra sidor att 1.6 finns också
Om det inte hänt något nyss så är v1.51 senaste firmwaren för Hitachi-LG
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Hörde av en kund att en affär säljer 1.61 på alla nya maskiner ( Lite-On ) men 1.61 finns ju inte till nyare ( Lite-On ) Tydligen uppgraderar de när den kommer åt kunder men då kan man inte utannonsera bara för att locka kunder för böveln.
Lur o båg.
1.61 finns bara till Ben-Q och Samsung.
1.60 Liteon
1.51 Hitatchi
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
1.61 kanske inte kommer alls till liteon verkar det som nu, utan istället lär det vara den nya versionen av iXtreme (Lite Touch) som kommer
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
tjo flashade min box Sun Jun 14 21:45:22 2009 den är en Hitachi Pre 78 är riktigt osäker på vilken fw jag har men killen som hjälpte mig sa att det var den senaste när han flashade den.
Försökte bränna Call.Of.Duty.Modern.Warfare.2.XBOX360.RF.FIXED-TL men den funkar inte och brände an activate skiva men funkar fortfarande inte ngn som vet vad det kan vara för fel?
Last edited by Effoc; 2009-11-10 at 17:41.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
activate.iso skivan fungerar inte på Hitachi då senaste mjukvaran är 1.51 och har varit det sedan typ maj ngn gång har jag för mig det är? eller var det mars den kom? kommer inte riktigt ihåg... var innan juni iaf
troligen dålig release, dålig bränning eller liknande som är ditt problem... men den borde egentligen starta ändå...
Google is your friend!
ok bra får försöka bränna det igen då
men ska jag patcha filerna fortfarande?
Last edited by Effoc; 2009-11-10 at 18:22.
kan du köra Wave 3 spel på den? i så fall ska du kunna köra Wave 4 spel också![]()
Google is your friend!
Bookmarks